دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان مطرح کرد:

کاهش سن اعتیاد و افزایش ورود افراد تحصیلکرده به چرخه اعتیاد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: متاسفانه در طول سال های گذشته تاکنون شاهد کاهش سن اعتیاد و افزایش ورود افراد تحصیلکرده، شاغلین و متاهلین به چرخه اعتیاد هستیم.

کد مطلب: ۶۱۵۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، هادی زاده در مراسم اختتامیه استانی ششمین جشنواره نوجوان سالم اظهار کرد: در حدود سه دهه است که نرخ رشد اعتیاد از نرخ رشد جمعیت رشد بیشتری پیدا کرده است.

هادی زاده بیان کرد: طبق تحقیقات به عمل آمده، میزان مرگ و میر زنان و دختران در سال گذشته نسبت به سال 94 در اثر مصرف مواد مخدر 60 درصد افزایش پیدا کرده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان: با اشاره به اینکه ابتلاء به مواد مخدر صنعتی، بسیار خطرناک است، گفت: رشد فزاینده انواع مواد مخدر، مواد محرک، مواد توهم زا، داروهای محرک و رشد تقاضا باعث شده است که شیب تند آسیب های اجتماعی، قشر دختران را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

هادی زاده عنوان کرد: یکی از دلایل ورود افراد به چرخه مواد مخدر، عدم آگاهی نسبت به نوع مصرف مواد مخدر است به طوری که متاسفانه بدون آگاهی به انواع آسیب های اجتماعی مبتلا می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار