در جلسه شورای گسترش آموزش عالی کشور انجام گرفت:

موافقت قطعی برای تاسیس پارک علم وفناوری در استان کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای گسترش آموزش عالی کشور به استناد آئین نامه تاسیس و راه اندازی پارک‌های علم و فناوری براساس درخواست استانداری کهگیلویه و بویراحمد با احداث پارک علم و فن‌آوری این استان موافقت کرد.

کد مطلب: ۶۱۵۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از کهگیلویه و بویراحمد، مجید محنائی اظهار داشت: موافقت اصولی و قطعی برای تاسیس پارک علم و فن‌آوری در این استان در شورای گسترش آموزش عالی کشور انجام گرفت.
وی ابراز کرد: بر اساس برنامه استانی طی پنج سال، 117 واحد فناور متقاضی استقرار پارک در نظر گرفته شده و همچنین 80 درصد زمینه‌های فعالیت پارک در حوزه‌های کشاورزی و گیاهان داروئی، صنعت نفت و گاز، گردشگری و توریسم و 20 درصد در سایر حوزه ها تمرکز می‌یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: این اقدام یکی از آرزوهای دیرینه فن‌آوران، پژوهشگران، دانشگاهیان و مخترعان استان بوده که در دولت یازدهم محقق شد.

محنائی ادامه داد: با تلاش عمومی همه نخبگان روند راه‌اندازی پارک علم و فناوری استان تسریع شده و آرزوی دیرینه نخبگان و دانشگاهیان استان هرچه سریعتر محقق می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار