تالار مولوی با جشنواره تئاتر دانشگاهی همراه شد

خبرگزاری پانا: تالار مولوی به جدول تالارهای شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران پیوست.

کد مطلب: ۶۱۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، مرکز تئاتر مولوی که اصلی‌ترین تالارهای تئاتر دانشگاهی و خواستگاه اصلی جشنواره‌های تئاتر دانشگاهی به شمار می‌رود، یکی از میزبانان شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در اردیبهشت ماه 92 خواهد بود.

به گزارش فارس پیش از این علی تقی‌زاده دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی به دلیل کمبود بودجه از حدف تالار مولوی از میزبانی این دوره از جشنواره خبر داده بود.



* آخرین مهلت ارسال آثار به بخش جایزه اکبر رادی

بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی جایزه اکبر رادی که با هدف تولید و ارائه نمایشنامه‌های فاخر و ارزشمند دانشجویی، همچنین شناسایی، معرفی و حمایت از نمایشنامه‌نویسان برتر، این بخش را برگزار می‌شود تا 17 اسفند پذیرای نمایشنامه‌های دانشجویان خواهد بود.

در این بخش که به صورت رقابتی برگزار می‌شود، نمایشنامه‌هایی پذیرفته خواهند شد که پیش از این چاپ نشده و در هیچ مسابقه نمایشنامه‌نویسی دیگری حائز رتبه نشده‌اند.

متقاضیان به حضور در این بخش باید سه نسخه از نمایشنامه پیشنهادی خود را همراه با فایل اثر در محیط word بر روی لوح فشرده، تا تاریخ یاد شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیرخانه جشنواره به منظور معرفی و حمایت از نمایشنامه‌نویسان برگزیده و نیز با هدف تولید و ارائه نمایشنامه‌های برتر دانشجویی، آثار برگزیده این بخش را در اولویت چاپ و نشر قرار خواهد داد.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران با دبیری علی تقی‌زاده از 14 تا 20 اردیبهشت ماه 92 در تهران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار