نگاهی بر صورت های مالی 9 ماهه لیزینگ صنعت ومعدن

خبرگزاری پانا: شرکت لیزینگ صنعت و معدن در سه ماهه سوم سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه سال جاری مبلغ مبلغ 168 میلیارد و 279 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس معادل 280 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد.

کد مطلب: ۶۱۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از سنا، شرکت لیزینگ صنعت و معدن در دوره 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه سال جاری با سرمایه 600 میلیارد ریال معادل 239 میلیارد و 388 میلیون ریال درآمدحاصل از عملیات لیزینگ کسب کرد.

از درآمد این شرکت هزینه تامین منابع مالی عملیات لیزینگ کسر شد و سود ناخالص دوره به 134 میلیارد و 130 میلیون ریال رسید.

از سود ناخالص این شرکت هزینه های عمومی, اداری و تشکیلاتی کسر و خالص درآمدهای عملیاتی به آن اضافه شد و سود عملیاتی دوره معادل 129 میلیارد و 65 میلیون محاسبه شد.

به سود عملیاتی دوره نیز درآمد حاصل از سرمایه گذاریها و خالص درآمدهای متفرقه افزوده شد و پس از کسر مالیات از آن سود خالص به مبلغ 168 میلیارد و 279 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 280 ریال سود به ازای هر سهم در نظر گرفته شد.
گفتنی است پس از اضافه شدن سود انباشته ابتدای دوره به سود خالص دوره نهایت مبلغ 150 میلیارد و 613 ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظورشد.

لازم به ذکر است، دلیل اصلی کاهش EPS به آخرین پیش بینی ناشی از احتساب برگشت ذخیره کاهش ارزش سرمایه گذاریها در پیش بینی اعلام شده میباشد که در صورتهای مالی پایان دوره ثبت و منظور نگردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار