بازدید گروه های درسی دوره اول متوسطه نطنز:

مهمترین هدف بازدید گروه درسی کسب تجارب و انتقال داشته ها است

بازدید گروههای درسی دوره اول متوسطه از مدارس پسرانه شهید بهشتی و دخترانه فاطمیه با حضور جناب آقای علی اکبری مدیر گروه مدیران دوره اول متوسطه , و سرکار خانم سنجری و سرکار خانم دکمه چین مدیر اجرایی سرگروههای درسی و سرگروه درسی ریاضی و کار و فناوری صورت گرفت.

کد مطلب: ۶۱۴۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا نطنز بازدید گروههای درسی دوره اول متوسطه از مدارس پسرانه شهید بهشتی و دخترانه فاطمیه با حضور آقای علی اکبری مدیر گروه مدیران دوره اول متوسطه , و سرکار خانم سنجری و سرکار خانم دکمه چین مدیر اجرایی سرگروههای درسی و سرگروه درسی ریاضی و کار و فناوری صورت گرفت .

علی اکبری هدف از بازدید سرگروه های درسی استان بررسی و بازدید کلیه فرآیند های آموزشی و همچنین برنامه های آموزشی آموزشگاه ها متناسب با برنامه سالانه عنوان نمود و افزود در این بازدید ها همکاران با انتقال تجارب به توانمند سازی آنها کمک شایانی می کنند .

خانم دکمه چین مدیر اجرایی سرگروهای درسی استان هدف از این بازدیدها شناسایی همکاران فعال و نوآور و انتقال داشته های آنها به سایر عزیزان عنوان نمود و افزود با توجه به تالیف کتب جدید و مشارکت بیشتر دانش آموزان در فرآیند یادگیری می بایست با برگزاری گردهمایی ها و جلسات برای سرگروه های درسی مشکلات و موانع یاد گیری را برطرف نمود .

ایشان گفت آشنایی با مسائل و مشکلات آموزشی مناطق و بررسی آنها می توان توانمندی همکاران را بیشتر نمود .

وی تاکید نمودند سرگروه های درسی مناطق با معرفی سایت گروه های درسی استان به همکاران شاهد تبادل نظر و پیشنهادات همکاران خواهیم بود و انتظار می رود همکاران در جلسات و فراخوان های گروه درسی استان شرکت نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار