استاندار کردستان:

جشنواره تولیدات مراکز صدا وسیمای استان ها،فرصتی برای معرفی کردستان است

استاندار کردستان در دومین جلسه برنامه ریزی برگزاری جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان ها در کردستان، تاکید کرد: میزبانی کردستان از این جشنواره، فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های استان است.

کد مطلب: ۶۱۴۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان با بیان اینکه جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان ها یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی، هنری و رسانه ای کشور است، خاطرنشان کرد: باید همه امکانات استان برای برگزاری شایسته و آبرومندانه این جشنواره به کار گرفته شود.

وی تاکید کرد: برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی برای شناساندن هر چه بهتر کردستان به سایر استان های کشور است.

زاهدی همچنین اظهار داشت: مدعوین این جشنواره برگزیدگان عرصه هنر، و میهمانان ویژه ما هستند که باید تمام توان استان را برای میزبانی شایسته آنها به کار ببریم.

استاندار در ادامه بر لزوم تشکیل کمیته های مالی، پشتیبانی، سیاسی ـ امنیتی و انتظامی، فضا سازی شهری و مناسب سازی محیطی، ارتباطات و همچنین فرهنگی و هنری برای پیگیری مقدمات برگزاری جشنواره تاکید و مسئول هر کدام از این کمیته ها را مشخص کرد.

زاهدی در بخش دیگری از این جلسه، فضاسازی و تبلیغات مناسب در تمامی شهرستان های استان به منظور اطلاع رسانی به اهالی استان را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: علاوه بر برنامه های جنبی جشنواره، باید برنامه ویژه ای هم در بخش عمومی هم در افتتاحیه و اختتامیه تدارک ببینیم که نمونه ای از فرهنگ کردستان را به نمایش بگذارد.

شایان ذکر است، استان کردستان در شهریور ماه 96 میزبان بیستمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان های کشور خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار