راهیابی« آن سوی رویا» به دوازدهمین جشنواره تئاتر بچه­ های مسجد

نمایش « آنسوی رویا» به نوشته حامد مکملی و با کارگردانی معصومه عباسی از اعضای دفتر بچه­ های مسجد حوزه هنری آذربایجان شرقی به بخش نهایی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه­های مسجدراه یافت.

کد مطلب: ۶۱۳۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، معاون فرهنگی حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: مساجد بعنوان یکی از پایگاه­های مهم مردمی و اجتماعی، مرکز خوبی برای بسط هنر دینی و معرفی اهداف و آرمان­های انقلابی است و یکی از بسترهای فعال در زمینه کارهای فرهنگی و هنری به جهت وجود طیف عظیم مخاطبان است.

جواد کریم نژاد در خصوص محتوای نمایش مذکور گفت: امامزاده­ای در نزدیکی مرز ایران که شبانه 4 دختر جوان که قصد عبور از مرز بصورت غیر قانونی را داشتند، پناه داده که در این میان مادری در امامزاده آنها را از ترس باران شدید شبانه و وجود اشرار در منطقه آنها را از رفتن باز می­دارد و در آرامش شبانه از همسر رزمنده و مفقود­الاثرش که در دوران 8 سال دفاع مقدس در جبهه حضور داشت، می­گوید...

وی اضافه کرد: 80 فیلم نمایشی به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سراسری بچه­های مسجد از سراسر کشور ارسال گردیده بود که در نهایت 15 اثر از سطح کشور توسط هیئت انتخاب متشکل از آقایان محمد حمزه­زاده، محمود فرهنگ، محمود صابری به بخش نهایی راه پیدا نمودند. از حوزه هنری آذربایجان شرقی نمایش « آن سوی رویا» در میان 15 اثر انتخابی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار