به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش نطنز برگزار گردید:

دومین جلسه کارشناسان انجمن اولیاء و مربیان قطب یکم شمال استان اصفهان

دومین جلسه قطب یکم کارشناس مسولان و کارشناسان انجمن اولیا ومربیان شمال استان اصفهان به میزبانی آموزش و پرورش نطنز برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۱۳۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا نطنز ،در این جلسه محمودی مدیریت آموزش وپرورش ضمن تقدیر و تشکر از حضور رییس اداره انجمن اولیا ومربیان اداره کل جناب آقای سلطانی و کارشناسان انجمن اولیاء و مربیان اداره کل و مناطق گفت: مهمترین نهادی که می تواند آموزش و پرورش را یاری نماید انجمن اولیاء و مربیان است که مدارس با برگزاری انتخابات و شناسایی اولیای قوی و همیار با آموزش و پرورش می توانند اهداف خود را بیش از پیش تحقق بخشند.

ایشان از مشکلات سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان روستایی مطالبی را بیان نمود که با توجه به پراکندگی روستاهای شهرستان نطنز ونبود یک شرکت حمل و نقل که بتواند سرویس های مدارس را ساماندهی دهد این مشکل را دو چندان کرده است.

سلطانی رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت آموزش و پرورش نطنز گفت با توجه به برگزاری انتخابات انجمن اولیا در نیمه دوم مهرماه که بهترین وقت برای آشنایی مدیران محترم با اولیاء می باشد گفت : این زمان برای شناسایی افراد فعال و همچنین اولیای که می توانند به هر طریق در بحث آموزش و مسایل دیگر مدارس را مهم دانست.

ایشان از ارزیابی عملکرد انجمن اولیاء و مربیان توسط کارشناسان اداره برای انتخاب انجمن اولیای برتر درسطح کشور و استانی مطالبی را بیان نمود.

وی مهمترین هدف از تشکیل جلسات قطبی را تغییر دیدگاه در مورد انجمن اولیاء و مربیان عنوان کرد و گفت : اولین کاری که آنها باید انجام دهند تغییر دیدگاه نسبت به انجمن است که این خود مهمترین کار در جذب افراد می باشد .

سلطانی در مورد مدرسان آموزش خانواده گفت: مدرسان دارای مجوز و به روز کم می باشد و این مشکلات آموزش و خانواده را دو چندان کرده است که می بایست با شناسایی افراد مستعد و با دانش و آگاهی بالا آنها را برای گذراندن دوره ضمن خدمت معرفی نمایند تا بعنوان مدرس درسطح منطقه فعالیت داشته باشند.

وی از برگزاری جلسات فصلی با روسای انجمن اولیاء و مربیان برای بحث و تبادل نظر و همچنین برطرف نمودن مشکلات مدارس تاکید نمود که با این شیوه می توان افرادی را درشورای آموزش و پرورش انتخاب نمود که بازوان قوی آموزش و پرورش باشند.

در پایان جلسه کارشناسان نظرات و پیشنهادت خود را بیان و بحث و تبادل نظر گردید.

در این جلسه جناب آقای فتاحیان و صانعی کارشناسان انجمن اولیاء اداره کل و کارشناسان مناطق کاشان ، آران و بیدگل ، اردستان و امام زاده حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار