مدیر آموزش و پرورش دلیجان:

هدایت تحصیلی از کلیدی‌ترین امور اساسی دانش آموزان بشمار می رود

مدیر آموزش و پرورش دلیجان گفت: موضوع هدایت تحصیلی دانش‌آموزان از کلیدی‌ترین کارها و امور اساسی به شمار می‌رود.

کد مطلب: ۶۱۲۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، حجت اله فدایی در جلسه کمیته هدایت تحصیلی که با حضور اعضا و مشاوران مدارس متوسطه اول برگزار شد افزود: هدایت تحصیلی برای تسهیل فرآیند مسیریابی شغلی و تحصیلی دانش‌آموزان بسیار مهم است و از اعضای کارگروه خصوصاً مشاوران انتظار می‌رود با هماهنگی ایده‌ها و پیشنهادهای خود را ارائه کنند.

وی ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، آموزش و پرورش یکی از نهادهای تاثیرگذار برای انتخاب مسیر شغلی صحیح دانش آموزان به شمار می رود.

مدیر آموزش و پرورش دلیجان بیان کرد: در جلسات کارگروه‌های تخصصی هدایت تحصیلی باید پایش و ارزیابی مستمری صورت بگیرد و جلسات آگاهی بخشی برای مدیران، معلمان، اولیا و دانش‌آموزان پیش‌بینی و استمرار یابد.

معاون آموزشی آموزش و پرورش دلیجان نیز ضمن تبیین شیوه نامه اجرایی هدایت تحصیلی، ظرفیت های پذیرش دانش آموزان جهت ورود به پایه دهم را با توجه به امکانات و شرایط منطقه به اطلاع مدیران و مشاوران رساند.

مهدی دلاوری افزود: از مدیران و مشاوران انتظار می رود با اتخاذ تدابیر لازم و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود در منطقه، ضمن هدایت مطلوب دانش آموزان و توجه به تقاضای خانواده ها آنان را با شیوه نامه هدایت تحصیلی آشنا و نسبت به اجرای دقیق آن اهتمام لازم را معمول نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار