مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی :

میزان مشارکت با تفویض اختیار به زیرمجموعه ارتقاء می یابد

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تاکید بر مشارکت پذیری مسئولین، گفت: باید میزان مشارکت را با تفویض اختیار و واگذاری بخشی از فعالیت ها به زیر مجموعه ارتقاء دهیم و مانع خلاقیت نباشیم.

کد مطلب: ۶۱۱۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در جلسه ی مجمع خیرین مدرسه ساز استان در محل باشگاه فرهنگیان تبریز گفت: در سالهای گذشته کارهای افتخارآمیز و ارزشمندی در حوزه مدرسه سازی از سوی مجمع خیرین مدرسه ساز برداشته شده است .

وی در ادامه افزود: رویکرد ما در مدیریت کلان استان و آموزش و پرورش قرار دادن مسائل مجموعه بعنوان مسئله اول عموم مردم است .

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان با بیان اینکه در هیچ جای دنیا آموزش و پرورش به تنهایی توسط دولت اداره نمی شود خاطر نشان کرد: با وجود گستردگی مجموعه و منابع محدود ما به تنهایی قادر به این مهم نیستیم .

این مقام مسئول در استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: به زعم صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش مخصوص قشر و ارگان خاصی نیست و همه باید در اداره کرد آن مشارکت نمایند .

پاشایی با تاکید بر مشارکت پذیری مسئولین، گفت: باید میزان مشارکت را با تفویض اختیار و واگذاری بخشی از فعالیت ها به زیر مجموعه ارتقاء دهیم و مانع خلاقیت نباشیم .

وی همچنین یادآور شد: امروز فرصت خدمت به خلق خدا بعنوان نعمتی ارزشمند برای ماست و نباید این مهم را از دست داده و باید تلاشی مضاعف داشته باشیم .

مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان با اشاره به تفاوتهای فردی گفت: به زعم صاحبنظران مدیریت، برای هر فرد تعریف خاصی از مدیریت وجود دارد و ضرورت دارد برای این تفاوت‌ها هماهنگی ایجاد نمود .

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان نیز در سخنانی ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه در تحقق اهداف، از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در 30 فروردین خبر داد .

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه طی سخنان کوتاهی گفت: با پیگیری های مسئولین دلسوز دستگاه تعلیم و تربیت و نوسازی استان و با توجه به کاستی های موجود گامهای ارزشمندی در حوزه مدرسه سازی برداشته شده است .

در پایان پس رای گیری عبدا... فرمانی بعنوان رئیس و علی اکبر نصرتی نائب رئیس و مجید بصیرت خزانه دار مجمع خیرین مدرسه ساز استان برای دو سال انتخاب شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار