مربی تیم ملی وزنه برداری در گفت و گو با پانا:

جوانان ایران راهی قهرمانی آسیا می شوند / هدف اصلی قهرمانی جهان است

وحید ربیعی گفت: برای مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های کشورهای اسلامی وزنه بردارن جوانان را راهی این رقابت ها می کنیم.

کد مطلب: ۶۱۱۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد

وحید ربیعی مربی تیم ملی وزنه براری در گفت و گو با پانا درباره ترکیب تیم ملی وزنه برداری برای مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های کشورهای اسلامی گفت: برای هر دو مسابقه از وزنه بردارن جوان استفاده کردیم و با توجه به مشکلات و محدودیت هایی که در اردوی تیم ملی به وجود آمد مجبور شدیم از برخی از جوانان برای هر دو مسابقه به صورت مشترک استفاده کنیم.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما بیشتر مسابقات قهرمانی جهان است و در تلاش هستیم که با نفرات اصلی به این مسابقات برویم البته برای هر دو مسابقه پیش رو تصمیم بر آن شد که به جوانان بیشتر فرصت بدهیم. البته که بدشانسی هایی هم در این شرایط گریان تیم ما را گرفت. ما دو بازیکن خوب و آینده دار خودمان یعنی سلیمانی و بهرام زاده را به دلیل مصدومیت از دست دادیم ضمن اینکه مشکلات ملی هم تیم را به حاشیه برد. متاسفانه وزنه برداران حتی از نظر تغذیه و مکمل های غذایی دچار مشکل بودند که فشار اصلی بر روی کادر فنی است چرا که ما باید این وزنه برداران را آماده می کردیم که از نظر روحی و روانی هم کمی ناراحت بودند.

مربی وزنه برداری تیم ملی در پاسخ به وضعیت بهداد سلیمی اظهار کرد: زانوی بهداد در مسابقات لیگ کمی دچار مشکل شد و قرار بود در مسابقات قهرمانی آسیا تیم را همراهی کند اما متاسفانه مصدومیت بد موقع او را از همراهی تیم منصرف کرد. آنطور که شرایط بهداد پیش می رفت ما نه در مسابقات قهرمانی آسیا و نه بازی های اسلامی او را خواهیم داشت اما امیدوارم برای مسابقات جهانی 2017 مصدومیتش بهبود پیدا کند و او را در کنار تیم داشته باشیم.ما برای مسابقات قهرمانی جهان کار سختی داریم و باید از الان به این فکر کنیم که ترکیبی از جوانان و باتجربه ها را به تیم دعوت کنیم. متاسفانه کمی شرایط سخت شده اما جای امیدواری وجود دارد که وزنه برداری در رده های پایه عملکرد خوبی داشته و ما به راحتی می توانیم پیشتوانه سازی کنیم البته ناگفته نماند در سنگین وزن خلا داریم و باید برای تربیت یک وزنه بردار فوق سنگین تلاش کنیم تا بتوانیم در مسابقات آتی از او استفاده کنیم.

ربیعی به نبود سهراب مرادی هم در تمرینات اشاره کرد: سهراب تا قبل از عید با تیم تمرین می کرد اما به دلیل مشکلات مالی و گلایه هایی که دارد فعلا از اردوی تیم ملی جدا شده و با ما تمرین نمی کند. البته فکر می کنم او تمریناتش را خودش پیگیری می کند اما به هر حال فعلا در کنار ما نیست و از وضعیتش بی خبریم. امیدوارم این مشکلات مالی به زودی برطرف شود و فدراسیون باز هم مانند همیشه از تیم وزنه برداری حمایت کند تا در این دو رویداد مهمی که پیش رو داریم با دست پر به ایران برگردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار