عضو هیأت عالی نظارت برانتخابات شوراهای گیلان:

امانتداری از اطلاعات داوطلبان انتخابات ضرورتی اجتناب ناپذیر است

عضو هیأت عالی نظارت برا نتخابات شوراهای گیلان با تأکید برضرورت امانتداری اعضای هیأت های اجرایی و نظارت از اطلاعات داوطلبان، گفت: حفظ شأن و شخصیت و جایگاه داوطلبان بسیار حائز اهمیت است.

کد مطلب: ۶۱۱۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، منوچهر جمالی عصر عضو هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان در نشست با اعضای هیأت های اجرایی و نظارت که در سالن آیت الله بهجت فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد، اظهار کرد: رعایت عدالت و انصاف، اجرای صحیح قانون، حفظ شأن و شخصیت و جایگاه داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا از مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه شود.

وی با تأکید بر ضرورت امانت داری توسط اعضای هیأت های نظارت و اجرایی درباره اطلاعات شخصی افراد، افزود: اطلاعاتی که درباره داوطلبان از طریق مراجع چهارگانه در اختیار هیأت های اجرایی و نظارت قرار می گیرد باید به عنوان یک موضوع محرمانه تلقی شده و از آن به خوبی حفاظت شود.

عضو هیأت عالی نظارت برانتخابات شوراهای گیلان برگزاری انتخابات بدون حاشیه را بسیار مهم و اولویت اصلی عنوان کرد و گفت: دنیا امروز بر انتخابات ایران به عنوان مدعی مردم سالاری دینی تمرکز دارد.

به گفته این مسئول برگزاری انتخابات پرشور، حضور حداکثری مردم و سلامت انتخابات از موارد مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار