مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خبر داد

مازندران، میزبان طرح توان‌افزایی بانوان استان‌های شمالی کشور

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: طرح توان‌افزایی بانوان مدیر و مسئول استان‌های شمالی کشور به میزبانی اداره کل امور و بانوان خانواده استانداری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۱۰۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، مریم جمشیدی با بیان اینکه عملکرد خوب مازندران باعث انتخاب این استان به عنوان میزبان طرح توان‌افزایی بانوان شده است، اظهار داشت: مازندران میزبان شرکت کنندگان از استان‌های گلیان و گلستان می‌باشد.

وی افزود: طرح توان‌افزایی بانوان مدیر و مسئول پروژه مشترک معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و مشاور وزیر کشور در امور بانوان است که با هدف آشنایی با جایگاه و سهم زنان در برنامه‌های توسعه، توانمندسازی حقوقی و تحلیل جنسیتی و ساز و کارهای نهادین و جایگاه زنان در اسناد، قوانین و برنامه های کلان جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: در سال 95 برخی از استان‌های کشور این طرح را اجرا کردند و مابقی استان‌ها آن را در سال جاری اجرا خواهند کرد و از آنجایی که ترجیح ما بر این بود که این طرح به صورت دقیق و کامل اجرا شود، آن را به سال جاری موکول کردیم.

جمشیدی با اشاره به حضور بانوان مدیر ارشد،‌ پایه و میانی و نیز رؤسای ادارات و مسئولین در این طرح شرکت خواهند داشت، گفت: در مجموع شرکت کنندگان شامل 11مدیرکل و معاون، 47 نفر از بانوان اعضای شورای شهر استان های مازندران، گیلان و گلستان، 22 نفر مشاوران امور بانوان فرمانداری ها، 20 مشاور امور بانوان دستگاه های اجرایی استان و 3 کارشناس‌مسئول می‌باشد.

وی با اعلام اینکه مازندران نخستین استانی است که در سال جدید اقدام به برگزاری این طرح کرده است، افزود: سرفصل‌های مورد بحث در دوره‌ها از سوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و مشاور وزیر کشور در امور بانوان تعیین سده است و مازندران از استادهای بومی خود برای تدریس استفاده می‌کند.

جمشیدی یادآور شد: این دوره شامل 12 ساعت آموزش حضوری و 18 ساعت آموزش غیرحضوری می باشد که در روزهای 27 و 28 فروردین در پلاژ وزارت کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در پایان گفت: پیش‌بینی می‌شود خانم شهین‌دخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز از این طرح بازدید داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار