فرمانده سپاه ناحیه میناب خبرداد:

اعزام 320 زائر مینابی به اردوی راهیان نور دریایی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب از اعزام 320 زائر از میناب به اردوی راهیان نور دریایی جزیره هرمز خبرداد.

کد مطلب: ۶۰۹۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از هرمزگان، حبیب الله سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب با اعلام این خبر گفت: اردوی راهیان نور دریایی از دوم اسفند ماه آغاز و تا دوازدهم فروردین ماه جاری ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب افزود: تا کنون ۳۲۰ زائر با ۸ دستگاه اتوبوس به مقصد بندرعباس جهت عزیمت با شناور به جزیره هرمز از شهرستان میناب اعزام شده اند.

وی با اشاره به این که این اردو به صورت یک روزه برگزار می شود تصریح کرد: دانش آموزان در بازدید از مناطق عملیاتی خلیج فارس با بخش‌ها و ابعاد دیگری از تاریخ دوران دفاع مقدس به ویژه در حوزه دفاع و امنیت دریایی رزمندگان اسلام بیشتر آشنا می شوند.

سرهنگ سهرابی اظهار داشت: طبق سهمیه اعلام شده تا پایان دوازدهم فروردین ۵۰۰ زائر مینابی با ۱۳ دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور دریایی عمومی. اعزام می شوند

وی اذعان داشت: استقبال بی نظیر بانوان مینابی از این اردوی معنوی نسبت به آقایان ۹۰ درصد بوده که در مجموع آمار متقاضیان امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

سهرابی حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی را اقدامی شایسته برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و افزود: این افتخاری بزرگی است که نصیب دانش آموزان شهرستان میناب در جهت شناخت و آشنایی هرچه بیشتر با شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار