اردوی جهادی دانشجویان برای خدمت رسانی به مناطق محروم در تالش

جمعی از دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی تالش و آستارا در قالب اردوی جهادی، به روستای محروم کوهستان مشایخ شهرستان تالش اعزام شدند.

کد مطلب: ۶۰۹۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا روز سه شنبه در حاشیه اعزام دانشجویان از این دانشگاه گفت: در این اردوی جهادی 30 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه های آزاد اسلامی آستارا و تالش حضور دارند.
سالار هرمزپور افزود: ساخت و مرمت واحدهای مسکونی نیازمندان و بازسازی بخشی از راه روستای کوهستان مشایخ در لیسار تالش در دستور کار اردوی جهادی قرار دارد.
وی مدت زمان این اردو را هفت روز عنوان کرد و ادامه داد: خودسازی درونی، سازندگی و محرومیت‌زدایی، غنی‌سازی اوقات فراغت، آشنایی با محدودیت‌ها و کمبودهای مناطق محروم، تقویت و ترویج فرهنگ جهادی و خدمت رایگان به مناطق محروم از مهم‌ترین هدف های اردوی جهادی است.
وی بیان کرد: اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی در رفع محرومیت و ایجاد روحیه کار، همت و فرهنگ جهادی در مردم به خصوص قشر جوان موثر است.
هرمزپور بیان کرد: دانشجویان این مرز و بوم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و آماده هر نوع ایثار و خدمت به نظام حتی در دورترین نقاط کشور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار