برگزاری اردوی جهادی دانشجویان در کرج

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرج به مدت هفت روز در روستاهای محروم اشتهارد شهرستان کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۹۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران،اردوی جهادی با مشارکت دانشجویان ومسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحدکرج به مدت هفت روز وبا هدف کمک به همنوع و نیازمندان در روستاهای محروم اشتهارد برگزار شد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج در این رابطه گفت:شرکت در اردو های جهادی یکی از مسائل مغفول بین والدین است، چرا که اردوهای جهادی یک نوع آموزش درس زندگی و فرصتی مناسب برای پرکردن مفید اوقات فراغت است.
رحمتی در ادامه با اشاره به اینکه دانشجویان و جوانان به عنوان یکی از بانشاط ترین و تاثیرگذارترین نیروهای اجتماعی هستند ،تصریح کرد: تحقق جهاد اقتصادی در سال پیش رو با استفاده از تمامی پتانسیل های موجود اجتماعی و اقتصادی صورت خواهد پذیرفت.
وی در ادامه افزود:زدودن محرومیت از چهره مناطق کم تر توسعه یافته بسیار امر مهمی است که رهبر انقلاب تاکید فراوانی بر این موضوع داشته اند.
رحمتی در ادامه با اشاره به تاثیرات این اردوها ادامه داد:این افراد در آینده ای نه چندان دور در پست های مختلفی مشغول به کار شده و این حضور در مناطق محروم و دیدن رنج و سختی مردم و لمس آن از نزدیک نخواهد گذاشت تا این مشکلات از دید آنها پنهان بماند.
/خبرنگار: فاطمه خلیل پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار