بهره مندی بیش از 230 هزار زائر از آرامش بهاری در امام زادگان گیلان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: تاکنون بیش از 230 هزار زائر از طرح آرامش بهاری در امام زادگان و بقاع متبرکه شاخص استان بهره مند شدند.

کد مطلب: ۶۰۹۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،حجت الاسلام و المسلمین ولی عادلی گفت: این تعداد از مسافران و هم استانی ها از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری با حضور در امام زادگان و بقاع متبرکه شاخص مجری طرح از برنامه های مختلف آن بهره مند شدند.
وی برپایی خیمه های معرفت را یکی از برنامه های طرح آرامش بهاری در امام زادگان شاخص استان گیلان عنوان و اظهار کرد: در اجرای این طرح 65 خیمه معرفت دایر شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان خاطرنشان کرد: در خیمه های معرفت ، 57 مبلغ اعزامی از قم و 142 مبلغ بومی همکاری دارند که علاوه بر مشاوره به سئوالات شرعی زائران پاسخ می دهند.
طرح نوروزی آرامش بهاری از بیست و هشتم اسفندماه گذشته در 231 بقعه متبرکه و امام زادگان استان به اجرا درآمده و تا 14 فروردین ماه جاری دارد.
استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروزی برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت باورهای دینی با استفاده از فضای معنوی امامزادگان و ارتقای سطح فکری و فرهنگی مردم، زائران و مسافران با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه از اهداف اجرای این طرح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار