مدیر آموزش و پرورش رودان خبرداد:

اسکان اضطراری بیش از یک هزار و 140 میهمان نوروزی در رودان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان گفت : در سه شب گذشته به علت نامساعد شدن شرایط جوی و بارش باران در این شهرستان بیش از یک هزار و 140 میهمان نوروزی در 4 اسکان اضطراری پذیرش شدند.

کد مطلب: ۶۰۹۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد

احمد رحیمی پور در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان، ضمن قدردانی از خدمات رسانی اعضای ستاد اسکان به میهمانان نوروزی تلاش و زحمات شبانه روزی آنها را ستودنی عنوان کرد و گفت: در سه شب گذشته به علت نامساعد شدن شرایط جوی و بارش باران با تلاش اعضای ستاد اسکان بیش از یک هزار و 140 میهمان نوروزی در 4 اسکان اضطراری پذیرش شدند.

وی افزود: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص نوسانات جوی در این شهرستان یک سالن ورزشی و دو آموزشگاه نیز به 4 اسکان اضطراری اضافه شد، که در مجموع 7 اسکان شامل سالن ورزشی، نمازخانه، سالن اجتماعات و مدارس آماده پذیرش مهمانان نوروزی است.

رحیمی پور خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای شرایط اضطرار انجام شده است و در بحث اسکان مسافران در صورت ادامه بارندگی، مشکل خاصی نخواهیم داشت.

به گزارش پانا هرمزگان، از ابتدای پذیرش میهمانان نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان رودان تا کنون 6 فروردین 96 بيش از دو هزار و 142 نفر در قالب 427 خانوار در این ستاد پذیرش و در محل های تعیین شده اسکان داده شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار