بازرسی از 274 بقعه متبرکه مجری طرح آرامش بهاری در مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از انجام بازرسی از 274 بقعه متبرکه مجری طرح نوروزی آرامش بهاری استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۸۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده با اشاره به اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در 274 بقعه و امامزاده مازندران، اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان وظیفه خطیر مدیریت امامزادگان را برعهده دارد و در تلاش است تا سطح خدمات رسانی فرهنگی، اجتماعی معنوی ورفاهی را در بقاع متبرکه ارتقاء بخشد.

وی تصریح کرد: این طرح ملی با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروزی، تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقاء سطح فکری و فرهنگی زائرین و مسافران نورزی، تبلیغ و ترویج سنت های اصیل اسلامی در عید نوروز و خدمت رسانی مطلوب به زائران اماکن متبرکه با همکاری بیش از 2 هزار نفر از کارکنان اوقاف، خادمان،متولیان و هیأت امنا در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان درحال اجرا می باشد.

وی افزود: مازندران با وجود تعداد زیادی از امامزادگان که در خود جای داده، زمینه مساعدی برای ترویج گردشگری مذهبی دارد و مسافران می‌توانند در این اماکن اسکان کنند و به آرامش برسند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، با بیان اینکه از روزهای نخستین اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری استقبال از مسافران و میهمانان در بقاع متبرکه مجری این طرح انجام شد، افزود: اماکن مذهبی استان قابلیت بالایی در جذب گردشگر دارند.

علیزاده با اشاره به اینکه 870 زائرسرا و 110 سوئیت در اماکن متبرکه استان مازندران آماده اسکان مسافران نوروزی هستند، بیان داشت: این سوئیت‌ها برای پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی سال 96 در قالب طرح آرامش بهاری مهیا شده است.

وی از انجام بازرسی از اماکن متبرکه مجری طرح نوروزی آرامش بهاری استان خبر داد و افزود: 5 تیم بازرسی از 274 بقعه و امامزادگان مجری طرح نوروزی آرامش بهاری مازندران بازرسی می‌کنند.

علیزاده با بیان اینکه 61 روحانی اعزامی از قم در خیمه‌های معرفت استان فعالیت می‌کنند، گفت: رئیس اعزام مبلغان سازمان اوقاف از فعالیت مبلغان طرح نوروزی آرامش بهاری در خیمه‌های معرفت مازندران بازرسی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار