برگزاری تور نیم روزه رایگان گردشگری در شهرری

گردشگران نوروزی استان تهران از جاذبه های مذهبی و گردشگری شهرری به عنوان جاذبه های دیرینه از تاریخ و مذهب ایران کهن بازدید خواهند کرد.

کد مطلب: ۶۰۸۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران ،ری از کهن‌ترین شهرهای ایران است که جاذبه فراوان مذهبی و توریستی برای گردشگران نوروزی دارد و مسافرانی که از این شهر می گذرند، نمی توانند نسبت به این جاذبه ها بی تفاوت باشند.
علاقمندان به ری گردی ضمن حضور در شهرری و بازدید ازآثار تاریخی، باستانی و مذهبی شاخص شهرری ،می توانند از امکان تور نیم روزه رایگان ری گردی نوروز 96 که از تاریخ 6 فروردین 96 تا 12 فروردین از سوی ستاد خدمات سفر برگزار می شود، استفاده کنند.
حرم حضرت عبدالعظیم(ع) یکی از اصلی ترین دلایل شهرت شهرری در طول تاریخ چند سده اخیر میباشدوآرامگاه این محدث عظیم الشان و از نوادگان امام حسن مجتبی(ع) در کنار مضجع شریف امامزادگان حمزه (ع)و طاهر (ع)همواره یکی از مشهورترین زیارتگاه‌های شیعیان ایران بوده است.
شایان ذکر است ، آتشکده بهرام، قلعه گبری، کاروانسرای دیرگچین، دژ رشکان، آب انبار آراد، بقعه جوانمرد قصاب و امامزاده های زید، عبدالله (ع)و بی بی زبیده(ع9 از دیگر جاذبه های توریستی و مذهبی شهرری هستند .

علاقمندان می توانند برای همراهی با این تور با شماره های 55972118 و 33763166 تماس حاصل کرده و ثبت نام کنند.

/خبرنگار : نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار