فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل خبرداد:

فعالیت ۱۰۵ هزار همیار پلیس در استان اردبیل

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از فعالیت ۱۰۵ هزار همیار پلیس در استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۷۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، سردار حسین عبدی در مراسم آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر اردبیل اظهار کرد: در حال‌حاضر ۱۰۵ هزار همیار پلیس در استان اردبیل تشکیل شده که این همیاران نقش بسزایی در خدمات‌رسانی پلیس به مسافران داشته است و در طرح نوروزی نیز از این همیاران برای خدمات‌دهی به مسافران استفاده می‌شود .

وی از تعامل همه‌جانبه نیروی انتظامی با آموزش و پرورش خبر داد و افزود: تشکیل همیاران پلیس گام بزرگی در ترویج فرهنگ رانندگی صحیح در اردبیل داشته است که در صدد هستیم این همیاران را با مشارکت آموزش و پرورش ارتقاء دهیم .

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از کاهش ۴۸ درصدی تلفات جاده‌ای استان اردبیل نسبت به سالهای گذشته خبر داد و گفت: در این زمینه نیروی انتظامی با همکاری برخی دستگاهها از جمله راهداری اقدامات اساسی انجام داده است چرا که اولویت ما ایمن سازی جاده‌ها و کاهش تلفات و حوادث جاده‌ای است .

عبدی از آغاز طرح نورزی نیروی انتظامی استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: نیروی انتظامی استان اردبیل در قالب اکیپهای مختلف به صورت شبانه‌روزی در جاده‌ها مستقر و آماده ارائه خدمات هستند تا بتوانند گام بزرگی در ارتقای خدمات به مسافران نوروزی بردارند .

وی با بیان اینکه جاده‌های اردبیل نیز هم‌اکنون ایمن‌سازی شده استاظهار کرد: از رانندگان انتظار داریم تا در تعطیلات نوروزی فرهنگ رانندگی صحیح را مبنای کار و سفر خود قرار دهند تا شاهد هیچ‌گونه حادثه دلخراشی در جاده‌های اردبیل نباشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار