برگزاری آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش دشتستان در سال95

آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش دشتستان در سال 95 به ریاست فرماندار این شهرستان برگزارشد.

کد مطلب: ۶۰۷۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا دشتستان،فرماندار دشتستان در این جلسه با تبریک فرا رسیدن عید باستانی نوروز و آرزوی سالی سرشار از بهروزی،پیشرفت و موفقیت برای ملت بزرگ ایران اظهار کرد : دوازدهمین و آخرین جلسه شورای اموزش و پرورش شهرستان دشتستان در سال 95 در حالی برگزار می شود که این شورا برای سومین سال متوالی شورای برتر آموزش و پرورش در استان انتخاب شد که قطعا این انتخاب به سادگی به دست نیامده است و برنامه ریزی و هم اندیشی های بسیاری با حضور افراد مجرب و فرهیخته برگزار شده و راهکار های مناسب برای رشد و تعالی آموزش و پرورش اتخاذ گردیده است.

دکتر ارسلان زارع بیان کرد :عید باستانی نوروز،فصل اول طبیعت در راه است و ملت بزرگ ایران به واسطه این که بهار دل انگیزشان را با افزایش نشاط اجتماعی جشن بگیرند و این جشن ها حسن آغازی نه تنها برای سال 96 باشد بلکه آغازی برای ایجاد نشاط سیاسی جهت شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت باشد.

فرماندار دشتستان گفت :برنامه ریزی های لازم برای اسکان مسافران نوروزی انجام شده و از لحاظ کیفیت و کمیت شرایط بهتری نسبت به سال گذشته تدارک دیده شده است و 330 کلاس درس در قالب چهار منطقه در این شهرستان با امکانات لازم برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شده است.

دکتر زارع خاطر نشان کرد :بنا داریم در سال 96 از محل تملک دارایی های سرمایه ای اعتبارات لازم را جهت هزینه در بخش تعمیر و تجهیزات آموزش و پرورش در موضوعات مختلف پیش بینی کنیم .

همچنین مدیر اموزش و پرورش شهرستان دشتستان در این جلسه با تبریک فرا رسیدن ایام باستانی نوروز گفت : اقدامات تعمیر و تجهیز و آماده سازی مدارس طرح اسکان مسافران نوروزی انجام شده و مشکلات نور ،لوله کشی ،تهیه نقشه شهرستان،خرید لوازمات مختلف انجام شده و ستاد اسکان مسافران نوروزی در اموزشگاه 13 آبان مستقر شده است.

همچنین در این جلسه رئیس اداره نهضت سواد آموزی شهرستان دشتستان به ارائه گزارش عملکرد نهضت سواد آموزی و چگونگی تحت پوشش بردن سواد آموز بنی با ارائه کالا برگ پرداخت و در ادامه جلسه معاونت های برنامه ریزی و توسعه مدیریت،آموزش متوسطه و آموزش ابتدایی به ارائه گزارش پیرامون حوزه مربوطه پرداختند.

مهتاب بوستانی وآیدا صفدری ، خبرنگاران پانا ، شهرستان دشتستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار