رئیس مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه استان اصفهان عنوان کرد:

قالب فیلم در حوزه تولید محتوای الکترونیک باید مورد توجه باشد

رئیس مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه استان اصفهان گفت: اگر بهترین فیلم ها در حوزه تولید محتوای الکترونیکی ساخته شود، اما از قالب بی کیفیتی برخوردار باشد، موفق نخواهیم بود بنابراین باید به محتوای نوشته شده و اطلاع رسانی در سایت مربوطه و سرور توجه شود.

کد مطلب: ۶۰۷۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، حجت الاسلام سجادی در جلسه شورای تحلیل محتوا با هدف توسعه مشارکت و بهره گیری از ظرفیت های حوزه علمیه استان( مرکز تحقیقات رایانه ای ) در راستای تولید و به کارگیری محتوای الکترونیک براساس برنامه درسی ملی با تاکید بر استفاده از ظرفیت چند رسانه ای اظهار کرد: هم اکنون در مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان 60 نرم افزار با موضوعات مختلف آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و ... تولید شده است.

وی افزود: در سال آینده 5 نرم افزار با موضوعات بازی خلاقیت، آموزش، خلاقیت، اتاق شادی و تربیت غنچه ها تهیه می شود.

سجادی ادامه داد: هدف اصلی ما، بالا بردن فرهنگ جامعه است به طوری که در کتابخانه موجود با 25 هزار جلد کتاب درصدد هستیم مخاطبان را با موضوعات مختلف آشنا کنیم و افتخار ما این است که بتوانیم با آموزش و پرورش تعامل دو طرفه ای داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اگر بهترین فیلم ها را تولید کنیم اما از قالب بی کیفیت برخوردار باشد، موفق نخواهیم بود بنابراین ابتدا باید محتوا را در قالب اپلیکیشن قوی تولید کنیم و محتوای خود را در آن بارگذاری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار