همایش «چهارشنبه سوری را چهارشنبه سوزی نکنیم» دربرازجان برگزار شد

با حضور پدر شهید امیر حسین داداشی شهید حادثه ساختمان پلاسکو همایش« چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی» تبدیل نکنیم توسط کانون فرهنگی، تربیتی فاطمیه ومعاونت فرهنگی ،اجتماعی شهرداری برازجان با حضور دانش آموزان وآتش نشانان در برازجان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۷۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا دشتستان ،در این همایش مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ، با بزرگداشت فداکاری وایثار آتش‌نشانان شجاع حادثه ساختمان پلاسکو در سخنانی یاد و خاطره شهداء ساختمان پلاسکو را گرامی داشت و اظهار امیدواری کرد در آخرین چهارشنبه سال به احترام شهداء آتش نشان از پرتاب ترقه و مواد آتش زا پرهیز کنیم.

سید حسن لواسانی افزود : اقدام شهدای آتش نشان در حادثه ناگوار پلاسکو ، ایثار ، فداکاری و از خود گذشتگی را به معنای واقعی تفسیر کرد .

همچنین پدر شهید امیر حسین داداشی شهید ساختمان پلاسکو در سخنانی گفت :فرزندم با افتخار این راه را انتخاب کرده بود و در روز حادثه با این که در مرخصی و استراحت بود خود را به محل حادثه رسانید و تا آخرین نفس برای نجات جان هم وطنانش از پا ننشست.

وی با غیر استاندارد بودن ساختمان پلاسکو عنوان کرد : آتش نشانی بیش از سی بار غیر استاندارد بودن این ساختمان را به مسئولان مربوطه اعلام نموده بود اما با همه این اوصاف فرزند او از جانب خداوند انتخاب شده بود و باید به معبودش می پیوست.

در این همایش دانش آموزان مدارس شهر برازجان به صورت نمادین پول هایی را که قصد خرید مواد آتش زا برای چهارشنبه سوری داشتند در اختیار پدر شهید داداشی گذاشتند تا در امورخیریه هزینه شود.

در این مراسم مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با اهداء لوح سپاس به پدر شهید امیر حسین داداشی ،یاد و خاطره ایثارگری ها و رشادت های شهداء آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو را گرامی داشت.

مهتاب بوستانی وآیدا صفدری ، خبرنگاران پانا ، شهرستان دشتستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار