کنگره استانی پرسش مهر 17در مازندران برگزار شد

کنگره استانی پرسش مهر 17 مازندران و آیین تجلیل از دانش‌آموزان، اولیا و فرهنگیان برگزیده کشوری برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۷۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، آیین تجلیل از دانش‌آموزان، اولیا و فرهنگیان برگزیده‌ی هفدهمین پرسش مهر در اردوگاه شهدای دانش‌آموز شهرستان ساری برگزار شد.

محمد شعبانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران با اعلام شرکت ۳۲ هزار نفر در مسابقه پرسش مهر هفده در سطح استان، گفت: آن‌چه ما را دلگرم می‌کند و به ما قدرت می‌دهد، حضور دانش‌آموزان در برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف است.

وی افزود: راز موفقیت آموزش و پرورش همین است که اجرای برنامه‌ها را به دانش‌آموزان فعال واگذار می‌کنیم و نگران نقاط ضعف احتمالی نیستیم چراکه حضور فعالشان هدف ماست.

شعبانی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰۰ مجری دانش‌آموز توانا در سطح استان فعال هستند، گفت: از دانش‌آموزا می‌خواهیم که در کنار درس خواندن و تمرکز روی فعالیتهای آموزشی به فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی نیز متمرکز باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران افراطی‌گری سیاسی را پدیده‌ی یک‌جانبه‌نگری در فعالیتها دانست و اظهار داشت: توجه صرف به یک فعالیت انسان را افراطی و او را تبدیل به یک مقلد کور و خشونت‌گرا می‌کند.

شایان ذکر است در این آیین از 10 برگزیده کشوری و نیز برگزیدگان استانی با حضور استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار