استاندار اردبیل :

فضاهای آموزشی مازاد به آموزشگاه های غیر دولتی واگذار می شود

استاندار اردبیل گفت:فضاهای آموزشی مازاد به آموزشگاه های غیر دولتی استان واگذار می شود.

کد مطلب: ۶۰۶۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مجید خدابخش در جلسه شورای آموزش وپرورش استان بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس استان تاکید کرد و گفت:باید به طرق محتلف در جهت ترغیب دانش اموزان به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی کوشش شود.

وی به تشریح اهمیت وتاثیر کتابخوانی پرداخت وگفت:تعمیق روابط و هنر برقراری ارتباط با دیگران بدلیل اشرافیت بر گنجینه لغات ، مهارت کتابت و خطابه از جمله آثار وفواید مطالعه و کتابخوانی است .

رئیس شورای آموزش وپرورش استان بیان کرد:متاسفانه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تاثیر بسزائی در کمرنگ شدن فرهنگ کتابخوانی داشته است .

استاندار اردبیل گفت:باید با استفاده از شیوه های علمی وعملی در ایجاد انگیزه و گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین دانش آموزان از قبیل اختصاص زنگ کتابخوانی در مدارس کوشید .

خدابخش به مصوبه شورای آموزش وپرورش استان در ایجاد موزه آموزش وپرورش استان در دبیرستان شاهد (نواب صفوی سابق) اشاره کرد و از اختصاص 250 میلیون تومان اعتبار اولیه به این موضوع خبر داد و خواستار تسریع در ایجاد موزه آموزش وپرورش استان شد .

استاندار اردبیل اظهار داشت:فضاهای مازاد آموزشی آموزش وپرورش استان که بلا استفاده هستند به آموزشگاههای غیر دولتی استان واگذار شود .

مدیر کل آموزش وپرورش استان نیز از میزبانی استان اردبیل در برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزان کشور در تیرماه سال آینده خبر داد وگفت:تندیس میزبانی این دوره از مسابقات طی آئین تشریفات به اداره کل آموزش وپرورش استان تحویل داده شد و همه تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات کشوری قرآن دانش آموزان کشور در استان اندیشیده شده است.

احمدناصری خواستار همکاری ادارات و دستگاه های دولتی در برگزاری باشکوه این دوره از مسابقات کشوری در استان اردبیل شد .

وی از اختصاص غرفه به شهرستان های تابعه استان در موزه آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت:آثار و اسناد تاریخی و قدیمی از سراسر استان به موزه انتقال داده خواهد شد.

ناصری از کسب رتبه دوم کشوری توسط آموزش وپرورش استان در برگزاری نمایشگاه کتاب در سال جاری خبر داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار