فرماندار قرچک:

باید زمینه ترغیب مردم به آموزشهای فنی و حرفه ای تسهیل شود

فرماندار قرچک به ضرورت آموزشهای فنی و حرفه ای در جوامع مختلف اشاره کرده و این آموزشها را مکمل آموزشهای رسمی دانسته و گفت: باید زمینه ترغیب مردم به آموزشهای فنی و حرفه ای تسهیل شود.

کد مطلب: ۶۰۶۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، مسعود مرسلپور، فرماندار قرچک، در جشن مهارت آموختگان مراکز فنی و حرفه ای جنوب شرق استان تهران افزود: آموزش های فنی و حرفه ای جنبه علمی و کاربردی دارند و علم و عمل را در هم می آمیزد، چنانچه علم آموزی تئوریک همراه مهارت های کاربردی نباشد توفیق چندانی ندارد.
وی با اشاره به اینکه ویژگی مثبت آموزشهای فنی و حرفه ای، مهارت آموزی در عمل است، بیان داشت: اگر بخواهیم در جامعه در رقابت با دنیا توفیقاتی بدست آوریم باید شیوه فنی و حرفه ای را دنبال کند.
این مسئول افزود: باید تدبیری اندیشیده شود که ورود به این آموزشها آسان باشد و جاذبه هایی ایجاد شود و هم شرایطی فراهم کنند کسانی که فارغ التحصیل می شوند در جامعه معطل نباشند.
وی یادآور شد: در قرچک به عنوان چهارمین شهرستان پرتراکم تهران علیرغم تمام تلاشها، آموزش فنی و حرفه ای از نظر فراگیر بودن، تاثیرگذاری و ترغیب افراد به این آموزشها بنا به مسائل اداری و بوروکراسی مطلوب نیست.
مرسلپور گفت: انتظار داریم ارتقای کمی و کیفی آموزشها در سطح شهرستان بیشتر شود.
وی به موضوع انتخابات سال 96 اشاره کرد و خواستار تلاش همگانی برای حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم شد.
گفتنی است جشن مهارت آموختگان مراکز فنی و حرفه ای جنوب شرق استان تهران با حضور رحمت‌الله رحمتی قائم مقام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، تهرانیان مدیرکل آموزشهای فنی و حرفه ای استان تهران، مسعود مرسلپور فرماندار قرچک، کرم محمدی فرماندار پیشوا و مهدی مبشر رئیس مرکز فنی و حرفه ای قرچک در کانون ملائک برگزار شد که طی آن از 31 نفر تجلیل بعمل آمد.
شایان ذکر است در پایان مراسم از فرمانداران شهرستانهای قرچک و پیشوا از سوی قائم مقام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تقدیر به عمل آمد.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار