ساخت خودروهای برقی در مازندران اجرایی شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: با اخذ مجوزهای لازم پروژه ساخت و تولید خودرو با سوخت تجدیدپذیر (الکتریکی) در استان مازندران اجرایی شد.

کد مطلب: ۶۰۶۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، محمد محمدپور عمران با اعلام این خبر اظهار داشت: این مجموعه با سرمایه گذاری بالغ بر 7000 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 10هکتار در غرب استان مازندران و با هدف ایجاد اشتغال 3500 نفر آغاز بکار خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: با کشورهای صاحب تکنولوژی این صنعت همچون سوئد ، کانادا و چین تبادل فنی و علمی شده و زیر ساخت های موجود و مورد نیاز این صنعت در ایران شناسایی شده است.

محمدپور با اشاره به اینکه تولید خودروهای احتراق داخلی مشکلات گوناگونی از قبیل آلودگی هوا را بوجود آورده گفت: ساخت و تولید خودروها با سوخت تجدیدپذیر(الکتریکی) به یکی از برنامه های اصلی صنعت خودرو مخصوصاً در کشورهای پیشرفته اروپایی وآمریکایی بدل شده است.

وییاد آور شد: این پروژه به لحاظ حساسیت آن در بهینه سازی وحفظ محیط زیست یکی از نادر پروژه هایی است که امکان استفاده ازتسهیلات بین المللی زیست محیطی را برای کشور مهیا ساخته است و با توجه به نوین بودن این صنعت و دانش بنیان بودن آن امکان صادرات به کشورهای همسایه و منطقه را مهیا می نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار