مجلس دانش‌آموزی مازندران رتبه برتر کشوری را کسب کرد

رییس مجلس دانش‌آموزی مازندران گفت: مجلس دانش‌آموزی مازندران در ارزشیابی فعالیت‌ها و برنامه‌های دانش‌آموزی رتبه برتر را در کشور کسب کرد.

کد مطلب: ۶۰۵۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، فاطمه رجبی با اعلام این خبر اظهار داشت: براساس ارزشیابی دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی که در سطح تمامی استان‌های کشور صورت گرفت، مجلس دانش‌آموزی مازندران برای برگزاری جلسات منظم و مستمر و اجرای برنامه‌های خلاقانه و تأثیرگذار رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

رییس مجلس دانش‌آموزی مازندران گفت: از آنجایی که مجلس دانش‌آموزی بر پایه‌ی گسترش فعالیت‌های تربیتی و افزایش مشارکت دانش‌آموزان شکل گرفته است، نمایندگان مازندران نیز در این راه همت گماردند و به فعالیت پرداختند.

رجبی ضمن اشاره به تلاش هر روزه‌ی نمایندگان مجلس دانش‌آموزی مازندران در نیل به اهداف مورد نظرشان، گفت: نگاه مثبت و حمایتگر مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و توجه ویژه ایشان به نمایندگان و حضور در جلسات مشاوره‌ای بی شک راه‌گشا و در رسیدن ما به این جایگاه موثر بوده است.

وی همچنین افزود: تلاش سازمان دانش‌آموزی مازندران در ایجاد زمینه مشارکت ما دانش‌آموزان و برداشتن گام‌های قابل توجهی مانند دیدار با استاندار و رییس مجمع نمایندگان مازندران، به ما دانش‌آموزان قوت قلب و اعتماد به نفس سازنده داد تا به این باور برسیم که می‌توانیم در فعالیت‌های تربیتی مفید و موثر باشیم.

رجبی اعلام کرد: از برنامه‌های پیش روی ما با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، حضور نمایندگان مجلس دانش‌آموزی استان در خانه ملت و نشست با مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی است که می‌تواند تجربه خوبی برای پیگیری و اجرای برنامه‌های مجلس دانش‌آموزی استان باشد.

شایان ذکر است امروز تمامی نمایندگان مجلس دانش‌آموزی کشور در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و از رتبه‌های برتر قدردانی به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار