ترامپ هنوز در حال و هوای انتخابات امریکا مانده است

تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه ترامپ به دنبال آن است که یک عصر جدید یکجانبه گرایی را در سیاست جهان رقم بزند گفت: به نظر می رسد رئیس جمهور امریکا هنوز در حال و هوای انتخابات این کشور مانده است.

کد مطلب: ۶۰۴۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سیاسی پانا؛ کیهان برزگر کارشناس مسائل بین الملل در میزگرد سیاسی "با آمریکای ترامپ چه باید کرد" با بیان این مطلب که سیاست های ترامپ با نگاه سیاست داخلی از سوی او تبیین می شود اظهار کرد: به نظر می رسد رئیس جمهور امریکا هنوز در حال و هوای انتخابات این کشور مانده است.

وی افزود: ترامپ به دنبال آن است که یک عصر جدید یکجانبه گرایی را در سیاست جهان رقم بزند و این مسئله در تناقض اساسی با سیاست های باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا است که در تلاش بود تا چندجانبه گرایی را در جهان صورت دهد.

وی ادامه داد: ترامپ در حال عوض کردن این مسئله با نگاه شخصی خود است او اطلاعات تاریخی و هویتی درباره کشورها ندارد و باید گفت بروکراسی رسانه ها در امریکا در برابر این یکجانبه گرایی مقاومت می کند.

برزگر در ادامه با اشاره به تناقضات و اظهارات و عملکرد ترامپ در مسائل منطقه ای عنوان کرد: یکی از نمونه های این مسئله جلوگیری از ورود مهاجرین به امریکا است که طی چند مرحله با ارائه طرح بازپس گیری آن و سپس با ارائه طرحی جدید صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار