مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج :

مراسم یادواره شهدای مدافع حرم دبستان شاهد شهید بهنام محمدی

مدیر آموزش و پرورش از برگزاری مراسم یادواره شهدای مدافع حرم با حضور مسئولین استان و منطقه در در سالن همایش دانشگاه فرهنگیان حکیم ابوالقاسم فردوسی فردیس خبر داد

کد مطلب: ۶۰۴۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا ازآموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس ، یادواره شهدای مدافع حرم با حضور فریدونی رئیس بنیاد شهید فردیس ، زمانی فر رئیس شاهد اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ، فهمیده مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس و اولیاء و دانش آموزان دبستان شاهد شهید بهنام محمدی در سالن همایش دانشگاه فرهنگیان حکیم ابوالقاسم فردوسی فردیس برگزار شد.

فرشته فهمیده مدیر آموزش و پرورش روز دوشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم در سالن همایش دانشگاه فرهنگیان حکیم ابوالقاسم فردوسی فردیس، افزود: دانش آموزان: ادامه دهنده و پیرو راه شهدا در سنگر علم و دانش هستند. ایشان دامه داد دانش آموزان باید شهیدان را الگوی عملی خود در زندگی قرار داده و با خوب درس خواندن قله های علمی جهان را فتح کنند.

وی ادامه داد: با کسب افتخار برای ایران، به دشمنان نشان خواهیم داد که خون پاک شهدای پایمال نخواهد شد و نخواهیم گذاشت دشمنان چشم طمع به کشور ایران داشته باشند.

وی اظهار داشت: ادامه راه پرافتخار شهیدان که همان ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، دست یابند

فهمیده گفت: عزیزان ما در جنگ هم این دلاوری ها را می کردند شهدای ما با دادن جان خود به ما آرامش دادن که وظیفه ما پاسداری از خون این شهدا است

در حاشیه این مراسم اجرای سرود دانش آموزان مدرسه شهید بهنام محمدی و نمایش مذهبی در وصف حضرت رقیه (س) اجرا شد.

سپس در پایان این مراسم 20 نفر از دانش آموزان و والدین مدرسه شهید بهنام محمدی با اهداء لوح تجلیل شدند.

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار