حمایت بسیج و سپاه از ایده‌ها و طرح‌های برتر

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اهداف بسیج و سپاه گفت: ما از ایده ها و طرح ها استقبال می کنیم و با کمک های بلاعوض از طرح‌ها حمایت می کنیم.

کد مطلب: ۶۰۴۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا همدان، سرهنگ محسن احمدوند در اولین جشنواره ایده‌های برتر شهرستان ملایر که به همت بسیج علمی و پژوهشی سپاه ناحیه ملایر برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد علم و پژوهش بیان داشت: علاج مشکلات کشور در گرو جوشیدن اراده و استقامت از درون ملت است.

وی افزود: باید از درون ملت اراده و استقامت و ایستادگی بجوشد و در این صورت روحیه ها با توکل به خدا و اعتماد به نفس قوی می شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: امروز کشور ما حائز رتبه های برتر در مباحث علمی دنیا از قبیل بحث هسته‌ای، هوافضا، نانو، لیزر، موشک، ماهواره هستیم و در قدرت‌های نظامی و پهباد جزء 10 کشور برتر دنیا هستیم .

وی با بیان اینکه در رتبه بندی علوم جز 18 کشور برتر دنیا هستیم، گفت: در بحث علم نازایی رتبه دوم دنیا به همت همین جوانان و دانشمندان را در دست داریم.

احمدوند تصریح کرد: در روز گذشته سامانه اس 300 به همت همین جوانان و دانشمندان بومی‌سازی شد و با مهندسی معکوس دانشمندان با توکل به خدا و تکیه بر توان داخلی و با روحیه جهادی ،بسیجی و انقلابی گری آن را به انجام رساندند.

وی ادامه داد: این بستر در سپاه ناحیه ملایر توسط بسیج علمی و پژوهشی با افتتاح پایگاه علمی و پژوهشی آماده شده که مجموعه ای از جوانان و دانشجویان و نخبگان در مباحث علمی حائز رتبه برتر و ایده هستند، جذب شده اند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اهداف بسیج و سپاه گفت: ما از ایده ها و طرح ها استقبال می کنیم و با کمک های بلاعوض از طرح‌ها حمایت می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در مجموعه یک بستر و مقدماتی فراهم شده تا بتوانیم با روحیه بسیجی و تفکر جهادی و انقلابی گری این جوانان را هدفمند و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کنیم و بتوانیم به آن تمدن نوین اسلامی برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار