عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس :

برای توسعه جنبش نرم افزاری از ظرفیت نشریات تخصصی استفاده شود

خبرگزاری پانا: عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با تاکید بر این که برای توسعه جنبش نرم افزاری باید از ظرفیت رسانه ها به خصوص نشریات تخصصی استفاده کرد، گفت: نشریات تخصصی دارای قابلیت های قابل توجهی هستند که امروز به درستی مورد استفاده و بهره برداری قرار نمی گیرند و باید بیش از این در دستور کار برنامه ریزی و حمایت باشند.

کد مطلب: ۶۰۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ سید علی بزرگواری،عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری نخستین نمایشگاه نشریات تخصصی گفت: درحال حاضر علوم غربی كه سازوكار پرستش مادی هستند و متكی بر فلسفه های حسی می باشد، از مرزهای جوامع اسلامی گذر كرده و زندگی مسلمانان را تحت تاثیر قرارداده و به تدریج می رود تا آنها را به كام تمدن غرب فرو بفرستد که در همین راستا وجود نشریات تخصصی می تواند مقابله ای با این هجمه باشد.
نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: ما برای اینكه مسلمانان را از سایه سنگین تمدن ضد دینی غرب رهایی بخشیم باید نرم افزارهایی تولید كنیم كه آموزه های قدسی اسلام را در عینیت جاری سازد و مدل اداره جدیدی برای بشر تعریف كند.
بزرگواری تصریح کرد: از هر ابزار و امکانی باید برای توسعه این جنبش نرم افزاری استفاده کرد و رسانه ها در این خصوص نقش مهمی دارند.
وی ادامه داد:نشریات تخصصی دارای قابلیت های قابل توجهی هستند که امروز به درستی مورد استفاده و بهره برداری قرار نمی گیرند و باید بیش از این در دستور کار برنامه ریزی و حمایت باشند.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی هم چنین تصریح کرد: برگزاری نمایشگاهی برای این نشریات اقدام مناسبی است که باید در این خصوص از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر کرد.
نخستین نمایشگاه نشریات تخصصی به همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهاردهم اسفند به مدت یک هفته در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سالن حجاب برگزار می‌شود.
پایان پیام



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار