مدیر آموزش وپرورش قشم:

تکریم معلم برخاسته از ارزش های ایرانی- اسلامی است

مدیر آموزش وپرورش قشم گفت: نهادینه کردن فرهنگ تکریم معلم در جامعه یک ضرورت است که برخاسته از تعالیم دینی و اسلامی است.

کد مطلب: ۶۰۴۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پاناهرمزگان، بهرام پوراشرف در جلسه بزرگداشت مقام معلم که با حضور مدیران مدارس در سالن اجتماعات مدیریت آموزش وپرورش قشم برگزار می شد، اظهار داشت: در روایات اسلامی و دینی و همچنین فرهنگ کهن ایران زمین،تکریم و نکوداشت مقام معلم و آموزگار دارای جایگاه خاصی بوده است.

مدیر آموزش وپرورش قشم اضافه کرد: بزرگداشت جایگاه افراد تعلیم دهنده به واقع حفظ و تکریم ارزش هاست و باید در راستای اعتلای فرهنگ تکریم معلم همه آحاد جامعه تلاش کنند.

وی افزود: نکو داشت مقام معلم یک وظیفه همگانی و تمامی جامعه است که نه تنها در طول هفته معلم، بلکه در تمامی روزها و ایام ضروری است.

پوراشرف وظیفه مدیران در زمینه سازی تکریم جایگاه معلم در بین دانش آموزان مهم عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: سعادت و توسعه جامعه بستگی به آموزش و پرورش آن کشور دارد و از طرفی دانش آموزان نیز جامعه آینده را تشکیل می دهند، پس لازم است که برای نهادینه شدن فرهنگ تکریم، در مدارس نیز باید با جدیت دنبال شود.

گفتنی است در این جلسه که با حضور 145مدیر مدارس دولتی و غیر دولتی برگزار شد، آخرین بخشنامه های انتخاب معلم نمونه، وظایف مدیران در قبال تکریم معلم و بررسی راهکارها و پیشنهادات مورد ارزیابی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار