خطر 1-3 محروم برای تقابل منصوریان و فرکی

2 بازیکن امروز استقلال می توانند از دیدار با سایپا محروم شوند.

کد مطلب: ۶۰۳۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ استقلالی ها که به طور عقلانی از قهرمانی در لیگ برتر شانزدهم نا امید شده اند این روزها علاوه بر آسیا روی درخشش در لیگ و کسب سهمیه آسیایی برای فصل بعد برنامه ویژه ای باز کرده اند.

شاگردان منصوریان با اختلاف 7 امتیازی که با تیم چهارم جدول دارند حاشیه امنی برای خودشان ایجاد کرده اند اما برای حفظ این جایگاه و مهم تر از آن با روند ضعیف تراکتورسازی، گرفتن جایگاه این تیم در رده دوم و کسب سهمیه احتمالی مستقیم در لیگ قهرمانان فصل اینده نیاز به برد در دیگر دیدارها دارند و فرصت اشتباهی را برای خود مهیا نمی بینند.

با شرایطی که استقلال به علت محرومیت از نقل و انتقالات پیدا کرده است هر یک از مهره های این تیم ارزشی چند برابر برای منصوریان پیدا کرده اند و غیبت هر کدام می تواند سرمربی آبی پوشان پایتخت را آزار دهد.

استقلال که تا 3 بازی آینده قطعا سید مهدی رحمتی را به علت محرومیت در اختیار ندارد برای دیدار هفته آینده با سایپا خط محرومیت را برای 3 بازیکنش احساس می کند که البته یکی از آنها به علت مصدومیت در دیدار مقابل سیاه جامگان غایب است.

لئوناردو پادوانی، کاوه رضایی و هرایر مگویان بازیکن های در خطر محرومیت استقلال هستند که از بین آنها اوضاع برای پادوانی خطرناک تر است. مگویان که به علت مصدومیت در بازی حضور ندارد و رضایی هم از روی نیمکت بازی را تماشا می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار