مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی به پانا خبر داد:

آمادگی 691 کلاس براي اسكان نوروزي فرهنگيان در استان مرکزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از آماده سازی 691 کلاس توسط ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان برای پذیرایی از فرهنگیان سراسر کشور در ایام نوروز 96 خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۳۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد

شهریار فولادوند در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، با اشاره به اینکه این کلاس ها در قالب 86 مدرسه در سراسر استان آماده شده است، افزود: پذیرش مهمانان نوروزی از 28 اسفند 95 آغاز و تا 12 فروردین 96 ادامه می یابد.

وی بیان کرد: 15 پایگاه در کلیه شهرستان های استان جهت اسکان مسافران نوروزی فراهم شده است که مسافران می توانند با مراجعه به این مراکز نسبت به اقامت در محل های مورد نظر اقدام نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه کلاس‌های در نظر گرفته شده از لحاظ خدمات رفاهی، سه نوع می باشند، ادامه داد: 88 کلاس ویژه، 176 کلاس نوع الف و 427 کلاس نوع ب برای ارائه خدمات رفاهی برای فرهنگیان فراهم شده است.
فولادوند بیان کرد: 323 نفر به عنوان عوامل اجرایی در ایام نوروز 96 در این راستا در سطح استان فعالیت دارند.

فولادوند اضافه کرد: در شهر اراک دو پایگاه اسکان واقع در اراک، میدان سرداران(دروازه تهران) نبش خیابان دکتر حسابی، دبیرستان شاهد حاج عراچی و خیابان آیت اله کاشانی، روبروی مسجد سیدها، داخل بن بست سالن شهید شمسی پور است.

وی ابراز داشت: در نوروز گذشته، 64 هزار نفر روز مسافر فرهنگی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان پذیرش شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار