نشست شورای سلامت شهرستان دشتستان برگزار شد

شورای سلامت دشتستان به ریاست فرماندار و با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و سایراعضا در فرمانداری شهرستان دشتستان تشکیل شد

کد مطلب: ۶۰۲۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا ازدشتستان : فرماندار دشتستان در این نشست اظهارداشت : طرح تحول نظام سلامت در افزایش کیفیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بی نظیر بود و گواه این واقعیت،ارتقای شاخص های بهداشتی و افزایش رضایت مندی مردم در گرفتن خدمات درمانی و سلامت است .
دکتر ارسلان زارع در ادامه با بیان اینکه حسب ضرورت و اهمیت سلامت جامعه همه پروژه های پیشنهادی حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی استان در دشتستان برای تامین و تخصیص اعتبارات در اولویت توزیع منابع مالی خود قرار داده ایم، افزود: در راستای اجرای مطلوب این هدف مهم امسال نیز همچون سه سال گذشته ،ساخت، نوسازی و بهسازی مراکز بهداشتی درمانی، خانه‌های بهداشت ومراکز جامع سلامت دشتستان در دست اجرا است،که تا پایان سال مالی اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال هزینه میشود .

معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت نقشی بسزا در ارتقای ارائه خدمات داشته است، گفت : در راستای طرح تحول نظام سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به پایش سلامت استان پرداخته است. مردم استان بوشهر همچون سایر استان ها مشکلاتی همچون پرفشاری خون ، دیابت ،و تعدادی نیز بیماری قلبی و عروقی دارند و عده ای نیز اضافه وزن دارند .

دکتر عبدالمحمد خواجه ئیان در ادامه با دعوت از شهروندان هم استانی جهت پایش سلامت خود به مراکز بهداشتی و درمانی و خانه های بهداشت ، ابراز داشت : با پایش سلامت ضمن شناسایی زودرس بیماری های همچون سرطان، فشارخون بالا ، بیماری های قلبی و عروقی، دیابت و .... هم استانی های گرامی می توانند از زمان طلایی درمان کامل یا کاهش صدمات جانی و مالی استفاده مطلوب را ببرند .

در پایان از مدیران مدارس نرجس ، مکتب الزهرا ، عفت و دانش برازجان ضمن اعطای مجوز«چهار ستاره سلامت »ازآنان تقدیر به عمل آمد.

حدیث حیدرصفت ، خبرنگارپانا، شهرستان دشتستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار