رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب:

دانشجویان باید یاد و خاطره شهدای دانشجو را پاس بدارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب در ششمین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان میناب گفت: ما امروز آمده ایم که یاد و خاطره شهدای دانشجو را پاس بداریم و دانشجویان باید یاد و خاطره این عزیزان را نگه دارند.

کد مطلب: ۶۰۲۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، باقری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب ضمن عرض تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا س) و خیر مقدم مهمانان و مسئولین در این مراسم با شکوه گفت: بیان سخن در مورد شهید وشهادت بسیار دشوار است چرا که شهدا کسانی هستند آنچه داشتند تمام سرمایه خود را در راه خدا و آرمانهای اسلام فدا کردندو بال عروج خود را تا بی نهایت بالا بردند.

وی افزود: شهادت معانی بسیار بلندی دارد شهید ناظر و زنده است وآگاه به تمامی اعمال و رفتار ما وما امروز آمده ایم که یاد و خاطره شهدای دانشجو را پاس بداریم هر چند که آنان به این اکرامها وگرامیداشت ها نیاز ندارند واین ما هستیم که محتاج آنها هستیم که باید راه و هدفشان را را طی کنیم وشاید بتوانیم گوشه ای از فداکاریهای آنان را نمایش بدهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب اظهار داشت: شهادت یعنی مرگی آگاهانه که با انتخاب و هدف به دنبال کشته شدن می رود از این رو شهادت نزد خداوند متمایز است که مرگ خود را آگاهانه انتخاب می کند و فی سبیل الله است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب خاطرنشان کرد: بالاتر از شهادت مقام و مرتبه ای وجود ندارد و اگر شهادت نبود هیچ گاه نمی توانستیم از آرمانها و اهداف سخن بگوئیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار