با حضور معاون پرورشی اداره ی کل آموزش وپرورش استان اردبیل برگزارشد؛

مراسم گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی در منطقه خورش رستم

در سومین روز از هفته ی تربیت اسلامی و با حضور معاون پرورشی و فرهنگی و رییس اداره ی امور تربیتی اداره ی کل مراسم گرامیداشت این هفته و تجلیل ازدست اندرکاران امور تربیتی منطقه خورش رستم برگزار شد.

کد مطلب: ۶۰۲۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، در این مراسم معاون پرورشی و فرهنگی اداره ی کل آموزش وپرورش استان طی سخنانی رویکرد این معاونت را حرکت در راستای اعتلای سطح روحی و روانی و فکری و جسمانی دانش آموزان عنوان کرد و گفت: با زحمات مربیان پرورشی مدارس گام های بسیار خوبی در این زمینه برداشته شده است .

مصطفی کافی راد تأمین امنیت همه جانبه ی دانش آموزان را از دیگر اهداف این معاونت برشمرد و افزود: در عصر کنونی که نسل نوجوان و جوان با انواع شبیخون فرهنگی غرب مواجه است، وظیفه ی مربیان و دست اندرکاران امور تربیتی بسیار خطیرتر است .

وی رشد چشمگیر موفقیت های منطقه ی خورش رستم در فعالیت های پرورشی و فرهنگی را یادآور شد و تصریح کرد: این مهم با همکاری و همدلی نیروهای صف و ستاد این منطقه محقق شده است .

در ابتدای جلسه نیز رییس اداره ی امور تربیتی اداره کل با ارائه ی گزارشی از موفقیت های استان در مسابقات فرهنگی و هنری و قرآن، عترت و نماز، درخشش مریم رضاپور در جشنواره ی الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی و کسب رتبه ی برتر کشوری را یادآور شد و خورش رستم را پیشرو در فعالیت های تربیتی استان اعلام کرد .

سید غلامحسین موسوی خلیلی با اشاره به ساحت های شش گانه ی تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تمام تلاش اداره کل را توجه به هر 6 ساحت اشاره شده در سند ذکر کرد و گفت: عدم توجه کافی به تمامی ساحت های تربیتی و رشد تک بعدی انسان نتیجه ی مطلوب را در پی نخواهد داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار