تلفات 25 درصدی برق در بازار تاریخی اراک

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: تلفات انرژی الکتریکی در بازار تاریخی اراک 25 درصد است.

کد مطلب: ۶۰۲۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمد اله داد در سومین جلسه کارگروه خدمات و زیرساخت ستاد باز آفرینی شهری پایدار، محلات کلانشهر افزود: ساماندهی شبکه برق بازار آغاز شده و انتظار می رود کسبه با رعایت حریم شبکه های برق، جهت انجام عملیات عمرانی تاسیسات برق همراهی لازم را با این شرکت داشته باشند.

وی ادامه داد: پس از آنکه شرکت توزیع برق اصلاحات و بهسازی لازم را انجام داد، مسئولیت حفاظت و نگهداری به لحاظ ظاهر به عهده امنای بازار می باشد.

بی غم معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری اراک نیز گفت: شرکت های خدمات رسان باید طرح پیشنهادی خود را در زمینه پایدار سازی بازار تاریخی اراک ارائه کنند تا از منابع مالی استانی تخصیص یافته برای زیرساخت بازآفرینی شهری کشوری بازار به بهترین صورت استفاده کرد.

در این جلسه مقرر شد، ایمنی تاسیسات پس از نقطه تحویل توسط سازمان نظام و مهندسی بررسی و این سازمان طرح های جدید خود را در این زمینه ارائه کند.

جانمایی پست های زمینی با تعامل فرمانداری، اداره اوقاف و میراث فرهنگی و هیات امنای بازار، بازدید از شبکه اصلاح شده بازار کرمان، بررسی طرح ها توسط میراث فرهنگی و ارائه آموزش های لازم توسط آتش نشانی از موارد مطروحه در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار