مدیر مجموعه ورزشی شهدای جیحون خبر داد:

راه اندازی رشته تیراندازی با کمان ویژه بانوان

خبرگزاری پانا: مدیرمجموعه شهدای جیحون با تشریح برنامه ها و فعالیت های مجموعه ورزشی جیحون از راه اندازی رشته ورزشی تیر اندازی با کمان ویژه بانوان در این مجموعه خبر داد .

کد مطلب: ۶۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حمید نعمتیان مدیر مجموعه ضمن اعلام این خبر درباره امکانات مجموعه ورزشی جیحون گفت: این مجموعه در زمینی 2 هکتاری در 2 طبقه احداث شده و دارای امکاناتی شامل استخر، سونای خشک و بخار و جکوزی ، سالن بدن سازی ، سالن رزمی و ایروبیک ، زمین چمن مصنوعی و ... ویژه بانوان و آقایان است .
وی ادامه داد: به منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان و استفاده مطلوب از امکانات این مرکز نسبت به مرمت و بازسازی زمین چمن مصنوعی ، سقف و کف سالن ها ، محوطه استخر ، سالن رزمی و ... اقدام وسالن بدنسازی آن با اعتباری بالغ بر 160 میلیون تومان به دستگاه های مدرن تجهیز شد .
نعمتیان خاطر نشان کرد : با توجه به نیاز سنجی های انجام شده به زودی رشته های جدید ورزشی ویژه بانوان شامل کونگ فو ، کاراته ، ژیمناستیک ، آب درمانی و تیراندازی با کمان در محوطه زمین چمن مصنوعی با مربیگری نجمه آبتین اولین بانوی المپیکی ایران و مربی تیم ملی دایر خواهد شد .
نعمتیان با اشاره به استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های ورزشی افزود : به منظور ارتقا سطح ورزش و کیفیت آموزش از ورزشکاران پیشکسوت و قهرمانان دعوت به عمل آمده تا با حضور در این مجموعه ، جوانان و علاقمندان را با روحیه مضاعف به ورزش تشویق کنند .
مدیر مجموعه شهدای جیحون خاطر نشان کرد : با حمایت های به عمل آمده از سوی حاج آقا میررییس سازمان ورزش شهرداری تهران و شریف کاظمی معاونت سازمان ورزش در مسیر توسعه ورزش شهروندی ، این مجموعه آماده ارائه خدمات بهینه به شهروندان است و ساکنان منطقه می توانند با حداقل هزینه از امکانات این مجموعه ورزشی به نحو شایسته بهره ببرند .
گفتنی است، مجموعه ورزشی شهدای جیحون در خیابان آزادی ، انتها ی خیابان جیحون واقع شده و در کلیه ایام هفته آماده اراده خدمات به شهروندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار