با تایید استاندار گیلان؛

انجمن خیران کتابخانه ساز گیلان به ثبت رسید

سرپرست اداره کل کتابخانه های اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان از ثبت نهایی انجمن خیران کتابخانه ساز استان با تایید استاندار گیلان خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۱۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان، زهرا بدن آرا ضمن اعلام خبر ثبت نهایی انجمن خیران کتابخانه ساز گیلان با بیان اینکه برای ایجاد این انجمن گام های اساسی و مهمی با کمک و همیاری خیران و حامیان کتاب در استان گیلان برداشته شد گفت: تشکیل این انجمن توسط این افراد برکات و دستاوردهای مهمی برای حوزه کتابخانه های عمومی در پی دارد.

وی به برگزاری جلسات مختلف با خیران در تشکیل هیئت موسس و هیئت امنا و انتخاب اعضاء هیئت مدیره و مدیرعامل نیز در سال های گذشته اشاره و اظهار کرد: روند ثبت و فعالیت این انجمن طی جلسات رسمی و با حضور معاونان استاندار گیلان در سال۹۴ و بصورت رسمی آغاز و با انتخاب اولین مدیرعامل این انجمن مراحل ثبت خود را سپری کرد.

بدن آرا همچنین استفاده از توان نیکوکاران و خیران، برای کمک به ساخت و تجهیز کتابخانه های عمومی را از اهداف این انجمن عنوان کرد و گفت: توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، بهره گیری از توان خیران در کل استان و بهره مندی از ظرفیت انجمن شهرستان ها از مهمترین اهداف انجمن خیران کتابخانه ساز استان گیلان است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: با تشکیل و ثبت نهایی انجمن خیران کتابخانه ساز در سایر شهرستان ها، شاهد حضور فعال خیران و نیکوکاران و به نتیجه رسیدن اهداف و برنامه های این انجمن باشیم.

گفتنی است محمد حسن عاقل منش به عنوان مدیرعامل، محمد احمدی پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، کیمیا تنهایی سنگاچین مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه گیلان، علی اکبر اوسط مقدم مدیرکل نوسازی مدارس استان، هادی تیزهوش تابان رئیس اتاق بازرگانی گیلان، سید محمد میرمعصومی و عطاء اله عطایی پیرکوهی روسای پیشین ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان های تالش و سیاهکل نیز اعضای هیات مدیره انجمن خیران کتابخانه ساز استان گیلان را تشکیل می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار