گردهمایی دبیران ارشد و دبیران طرح پراکنده شاهد استان اصفهان

به منظور هم اندیشی و وحدت رویه ی آموزشی و پرورشی گردهمایی دبیران ارشد / دبیران طرح پراکنده شاهد استان اصفهان با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان برگزار گردید .

کد مطلب: ۶۰۱۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، ستاد اجرایی شاهد استان اصفهان ،به منظور هم اندیشی و وحدت رویه ی آموزش وپرورش گردهمایی دبیران ارشد / دبیران طرح پراکنده شاهد استان اصفهان و کارشناسان امور شاهد وایثارگران استان در محل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 اصفهان را برگزار نمود .

این گردهمایی با حضور و سخنرانی وکیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان ، قریشی معاون امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران ، اکبری رییس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، دکتر نوروزی رییس اداره آموزش اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران برگزار گردید .

همچنین با عنایت به اینکه این گردهمایی در قالب کارگاه آموزشی به میزان 8 ساعت برگزار گردید حجه الاسلام نیلی پور و حاجیان از اساتید حوزه و دانشگاه در این کارگاه تدریس نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار