مجید نامجو مطلق در گفت و گو با پانا؛

التعاون حریفی جدی برای استقلال نیست/ نباید انتظار قهرمانی داشت

پیشکسوت استقلال گفت: نباید از این موضوع غافل شویم که تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنند از نظر قدرت تاکتیکی بهتر از تیم های باشگاهی ما هستند و شاید یکی از دلایلی که تیم های باشگاهی ایران در آسیا نمی‌تواند موفق باشند همین موضوع است.

کد مطلب: ۶۰۱۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد

مجید نامجو مطلق در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا؛درباره بازی استقلال مقابل التعاون عربستانی گفت: تیم التعاون حریفی جدی برای تیم استقلال نیست و بازیکنان ما می‌توانند این تیم را شکست دهند. من فکر می‌کنم استقلال حتی توانایی شکست الاهلی امارات را هم داشت اما متأسفانه در دو ضربه ایستگاهی اشتباه کرد و دو گل خورد. تصور من این است که منصوریان آنالیز خوبی از حریف نداشته و به همین دلیل بود که شکست خورد .

وی ادامه داد: تیم التعاون عربستان حریف جدی برای استقلال نیست البته نباید از این موضوع غافل شویم که تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنند از نظر قدرت تاکتیکی بهتر از تیم های باشگاهی ما هستند و شاید یکی از دلایلی که تیم های باشگاهی ایران در آسیا نمی‌تواند موفق باشند همین موضوع است.

پیشکسوت اسقلال در مورد دیگر نمایندگان ایران در لیک قهرمانان آسیا گفت: استقلال خوزستان با وجود مشکلاتی مالی بسیار زیادی که داشت اما در اولین دیدار خود عمل‌کرد قابل قبولی داشت و برنده دیدار شد و فکر می‌کنم در بازی بعدی هم روحیه خوب بازیکنانش باعث شود باز هم پیروز میدان می‌شود.پرسپولیس و ذوب آهن هم در اولین دیدار خود خوب بودند و فکر می‌کنم در ادامه رقابت‌ها اگر با همین روش بازی کنند به مرحله بعد صعود خواهند کرد. در این میان تنها استقلال باید کمی تکنیکی تر بازی کند که مانند بازی اولش مقابل الاهلی غافلگیر نشود.

وی در پاسخ به اینکه چرا تیم های ایرانی نمی‌توانند در لیگ قهرمانان قهرمان شوند اظهار کرد: دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد. متأسفانه اصلی‌ترین و مهترین دلیل آن این است که فوتبال ما ساختار مناسبی ندارد به این صورت که تیم های ما مشکلات مالی زیادی دارند و امکانات و زمین‌هایی که در اختیار تیم ها می‌گذارند استاندار نیست در آن طرف میدان تیم های عربی پول زیادی دارند و با سرمایه‌گذاری کلان فوتبالشان را سر و سامان می‌دهند آن‌ها بازیکنان خارجی جذب می‌کنند و از تکنیک های آن‌ها سود می‌برند اما متأسفانه در فوتبال ما دلال ها باعث می‌شود بازیکنان خارجی هم که به لیگ ما بیایند سطح پایینی داشته باشد و بعد از رفتنشان از ایران به دلیل مسائلی که در قراردادهایشان دارند مشکلاتی برای فوتبال ایران به بار می آوردند به همین دلیل است که فوتبال ما به جای اینکه رو به پیشرفت باشد هر روز پسرفت می‌کنند.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه نمایندگان ایران ممکن است از گروه خود صعود کنند اما امسال هم مانند سال های گذشته همان نتیجه رقم می خورد و نباید از تیم ها انتظار قهرمانی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار