مدیر آموزش و پرورش میناب به پانا خبرداد:

اختصاص ۲۰ آموزشگاه برای اسکان میهمانان نوروزی در میناب

مدیر آموزش و پرورش میناب از اختصاص 133 کلاس درس در 20 آموزشگاه جهت اسکان و پذیرایی میهمانان نوروزی قشر فرهنگی در این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۶۰۰۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد

غلامرضا سالاری میری درگفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: نوروز سال ۹۶تعداد ۱۳۳کلاس درس در ۲۰ آموزشگاه آماده اسکان میهمانان فرهنگی از سراسر کشور می شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۲۸ کلاس درس پذیرای میمانان فرهنگی بوده است،افزود: با توجه به استقبال مردم ازسفربه شهرستان میناب۲مدرسه با ظرفیت ۵کلاس درس وهمچنین مرکز رفاهی بصورت ویژه با۱۲تخت ویک اتاق عمومی ۲۰نفره به این ظرفیت اضافه شده است.

به گفته مدیرآموزش وپرورش میناب درنوروز سال گذشته ۱۰ هزار و ۱۴۹نفرروزدر ۱۸آموزشگاه و۱۲۸کلاس درس در ستاداسکان میناب پذیرش شده اند .

سالاری پیش بینی کرد با توجه به استقبال میهمانان نوروزی از جاذبه های گردشگری در سواحل مکران و قرار گیری شهرستان در ورودی شهرستان های سیریک، جاسک و بشاگرد با افزایش جمعیت نسبت به سال گذشته از میهمانان نوروزی قشر فرهنگی از استان های مختلف خواهیم بود.

وی از برسی وضعیت و امکانات موجود مدارس طرح اسکان سخن گفت وتاکیدکرد:طی روزهای آینده ومنتهی با پایان سال تمامی امکانات رفاهی این مدارس تکمیل،ارسال ونصب خواهد شد.

مدیرآموزش وپرورش میناب همچنین از آمادگی سالنهای ورزشی مدارس در مواقع اضطراری به هنگام بارش باران های فصلی یا افزایش تعداد مراجعین به ستادهای مستقردر این شهرستان خبرداد و گفت:مدارس شهرهای تیرور و هشتبندی و روستای گبرانی نیز،با توجه به بعد مسافت با مرکز شهرستان میناب آمادگی پذیرش مهمانان فرهنگی را دارد.

گفتنی است استان های همجوارکرمان، فارس و یزد بیشترین میهمانان نوروزی پذیرش شده را در ستاد اسکان این شهرستان در سال های گذشته به خود اختصاص داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار