برگزاری گردهمایی و دوره آموزشی ائمه جماعات روحانی مدارس استان مرکزی

گردهمایی و دوره آموزشی ائمه جماعات روحانی مدارس استان مرکزی با حضور ائمه جماعت 9 شهرستان در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۶۰۰۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، این گردهمایی به مدت 2 روز و تا فردا ادامه دارد و شامل برنامه هایی از قبیل سخنرانی، آموزش سواد رسانه ای، استفاده از هنر در تبلیغ و ... می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در این گردهمایی گفت: سند تحول بنیادین یک برنامه است که یک بخش آن نظام آموزشی و بخش دیگرش نظام پرورشی، اخلاقی، اعتقادی و آرمان هاست و باید به تحول در کیفیت منجر شود.

آیت اله قربانعلی دری نجف آبادی افزود: انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت ها، رشادت ها و از خودگذشتگی های امام راحل، شهدای گرانقدر و جوانان انقلابی است بنابراین باید آرمان انقلاب برای مردم تبین شود.

وی ادامه داد: در واقع ما برای همین آرمان ها انقلاب کردیم پس باید آرمان انقلاب در جامعه تبیین شود و نوجوانان و جوانان باید پرچم دار این آرمان ها باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بیان کرد: روحانیون باید از نظر اخلاقی، رفتاری و گفتاری برای دانش آموزان یک الگو و اسوه باشند تابلو کامل اخلاق معرفت باشند در عین حال صلابت، تواضع، فروتنی و کرامت نفس خود را حفظ کنند.

آیت اله دری نجف آبادی با اشاره وجود مدارس امام مهدی در سطح استان ابراز داشت: در حال حاضر 43 کلاس درس در 3 شهرستان خمین، ساوه و اراک داریم که مدارس پیش حوزوی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار