معاون تربیت بدنی و سلامت کل آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد:

پایان داوری یک هزار و 800 اثر جشنواره سفیران سلامت در استان مرکزی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی از پایان داوری یک هزار و 800 اثر ارسال شده به دبیر خانه استانی نخستین جشنواره دانش آموزی سفیران سلامت در استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۰۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مهدی دمنه افزود: این آثار در رشته های های مقاله، داستان کوتاه، نقاشی، روزنامه دیواری، فیلم کوتاه، عکاسی، نمایش، سرود و خوشنویسی داوری شده است.

وی ادامه داد: این جشنواره با هدف ارتقاء سطح سلامت، تغییر نگرش و رفتار دانش آموزان و سواد بهداشتی آنان با همکاری و همیاری گروه همسالان ویژه دانش آموزان تمامی دوره های تحصیلی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی اجرا شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: نخستین جشنواره دانش آموزی سفیران سلامت در 4 موضوع خودمراقبتی، بهداشت فردی و پیشگیری از بیماری های واگیر و غیر واگیر؛ تغذیه سالم و ترویج فرهنگ تغذیه صحیح؛ اهمیت ورزش و تحرک بدنی در سلامتی و نقش محیط زیست و راه های حفاظت از آن در سطح مدارس استان مرکزی به اجرا در آمد.

دمنه ابراز داشت: داوری مرحله استانی آثار دریافتی با همکاری کارشناسان حوزه های مرتبط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان و اداره کل آموزش و پرورش انجام شد که پس از انجام فرآیند داوری در هر رشته سه اثر منتخب استان به تفکیک جنسیت به دبیرخانه کشوری جشنواره سفیران سلامت در وزارت آموزش و پرورش ارسال خواهد شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار