صدرا؛ شهر یا روستا؟

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه جدی مسئولان به مشکلات شهر صدرا شد.

کد مطلب: ۵۹۹۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، مسعود رضایی در جلسه هم اندیشی که با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و استاندار فارس و جمعی از نمایندگان استان در تهران برگزار شده بود؛ با اشاره به اینکه مشکلات شهر صدرا مردم را به ستوه آورده گفت: تکلیف صدرا باید مشخص شود؛ صدرا اگر شهر است باید در چهارچوب شهری قرار گیرد و به آن فرمانداری داده شود تا مسائل آن حل شود و اگر هم یک روستا یا تنها یک بخش است بخشداری به آن داده شود.

نبود تصفیه خانه فاضلاب در شهر صدرا با وجود گذشت دو دهه از شکل گیری این شهر جدید مشکلاتی را برای مردم این شهر به همراه داشته است و این روزها و با بارندگی های اخیر، فاضلاب این شهر به سمت محدوده شهر شیراز جاری شده است.

وی ادامه داد: مشکلات شهری ، چند قطبی بودن مدیریت و عدم همکاریها و بن بستهای مدیریتی در این شهر سبب فشار بیشتر به شهروندان شده است.

شهرجدید صدرا که از حوالی سال 1372 شکل گرفت، قرار بود سرریز جمعیتی شیراز را در خود جای دهد و از مشکلات شهر مادر بکاهد اما در حال حاضر جمعیتی را درگیر کرده است و تبدیل به یک معضل شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از سردرگمی ایجاد شده برای مردم در شهر صدرا ابراز نارضایتی کرد و اظهار داشت: ساکنین شهر صدرا با مشکلات بسیاری روبرو هستند و مردم در جایی حبس شده اند که نه راه ارتباطی مناسب دارد و نه امکانات مطلوب شهری؛ این مسائل باید بصورت جدی پیگیری شود سزاوار نیست که اینگونه با شهروندان برخورد شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار