تعطیلی امروز برخی مدارس استان فارس

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: تعدادی از مدارس برخی از مناطق شهرستان های نیریز ، خرمبید، استهبان و کازرون و تمامی مدارس شهرستان های جهرم ، داراب و زرین دشت در نوبت صبح روز شنبه ۳۰ بهمن تعطیل اعلام می گردد.

کد مطلب: ۵۹۸۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، حمیدرضا شعبانی با اشاره به درخواست مدیر آموزش و پرورش و فرماندار شهرستان های نیریز ، خرمبید ، استهبان، کازرون ،جهرم ، داراب و زرین دشت و تصویب و اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری فارس ، تعدادی از مدارس برخی از مناطق شهرستان های نیریز ، خرمبید، استهبان و کازرون تعطیل شده است،اظهار کرد: تمامی مدارس شهرستان های جهرم و داراب در نوبت صبح روز شنبه ۳۰ بهمن تعطیل اعلام می گردد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: در شهرستان نیریز تمامی مدارس تمامی دوره های تحصیلی در دهستان هرگان و بخش قطرویه به جز شهر قطرویه این شهرستان در نوبت صبح روز شنبه ۳۰ بهمن تعطیل اعلام می گردد.

وی افزود: در شهرستان خرمبید نیز به علت بارش برف و سرمای شدید و احتمال یخ زدگی معابر ،تمامی مدارس تمامی دوره های تحصیلی روستاها و مدارس پیش دبستانی و دبستان دور اول ابتدایی (کلاس اول ،دوم و سوم ابتدایی)شهر خرمبید درنوبت صبح روز شنبه ۳۰ بهمن تعطیل اعلام می گردد.

شعبانی گفت:سایر مدارس این شهرستان شامل دبستان دور دوم ابتدایی(کلاس چهارم ، پنجم و ششم) و دبیرستانهای دور اول و دوم شهر خرمبید با یک ساعت و نیم تاخیر و راس ساعت ۹ صبح آغاز می گردد.

وی در ادامه گفت: در شهرستان های جهرم ، داراب و زرین دشت نیز تمامی مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح روز شنبه ۳۰ بهمن تعطیل می باشد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش فارس گفت: درشهرستان کازرون نیزمدارس دوره های تحصیلی متوسطه اول و دوم بخش جره و بالاده شامل دهستان دادین و جره به جز منطقه فامور در نوبت صبح شنبه ۳۰ بهمن تعطیل می باشد .

وی افزود: تمامی مدارس کلیه دوره های تحصیلی در شهر استهبان و بخش مرکزی( ایج و رودبال) به جز بخش رونیز نیز در نوبت صبح شنبه ۳۰ بهمن تعطیل می باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار