محمد طلایی در گفت و گو با پانا؛

اصلی ترین رقیب ما تیم یکدست امریکاست/از اعتبار کشتی دفاع می کنیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: رقابت های آزاد جهان در ایران برگزار می شود و تمام هدف ما این است که از اعتبار کشتی در خاک ایران دفاع کنیم و با تیم قدرتمند و یکدست امریکا بجنگیم.

کد مطلب: ۵۹۷۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد

محمد طلایی سرمربی تیم کشتی آزاد در گفت و گو با پانا درباره رقابت‌های کشتی آزاد و وضعیت ملی پوشان گفت: رقابت‌های کشتی آزاد جهان از فردا آغاز می‌شود و به همین دلیل ما چند روز مانده به شروع مسابقات فشار تمرینات را کم کردیم و حریفان را به خوبی آنالیز کردیم. در حال حاضر شرایط برای تیم ما خوب است و همه کشتی گیران در آمادگی کامل به سر می برند.

وی درباره حریفان خودشان گفت: به نظر اصلی‌ترین حریف ما در مرحله مقدماتی کشور ترکیه است. مربی این کشور روسی الاصل است و در ترکیب تیمش از کشتی گیران داغستانی الاصل استفاده کرده است و شرایط نه تنها برای تیم ما بلکه برای همه تیم ها با وجود این کشتی گیران سخت شده است اما دیگر کشورها هم کشتی گیران قدرتمندی دارند و نباید از آن‌ها غافل شد.

طلایی با بیان اینکه در مرحله فینال رقابت سخت و نفس گیر است؛ اظهار کرد: به طور کلی تیم ما شرایط سخت تری نسبت به سایر تیم های دیگر دارد ما حریفان قدرتمندی چون روسیه، آذربایجان، گرجستان و آمریکا را داریم که همگی از نظر آمادگی و توان جسمانی در سزح بسیار بالایی هستند به طبع این حریفان به فینال راه پیدا می‌کنند و رقابت با آن‌ها سخت خواهد بود اما با همه این‌ها من فکر می‌کنم تیم آمریکا از همه سخت تر و قوی‌تر خواهد بود آن‌ها تیم یک دستی را به این مسابقات اعزام کردند اما نباید به این گروه‌ها توجه کنیم و تنها باید روی کار خودمان تمرکز کنیم تا به مرحله فینال برسیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با تأکید بر اینکه هدفشان تنها دفاع از اعتبار کشتی است،عنوان کرد: این رقابت‌ها در ایران برگزار می‌شود و با توجه به شرایطی هم که در ابتدا به وجود آمده و این مسابقات تحت تأثیر دستور جنجالی ترامپ قرار گرفت و بعد از رایزنی های زیادی آمریکایی ها آمدند و مسابقات در ایران برگزار می‌شود به همین دلیل تمام سعی ما این است که از اعتبار کشتی در خاک خودمان دفاع کنیم و رو به جلو حرکت کنیم.هدف ما این است که در جام جهانی بیشتر از جوانان استفاده کنیم تا به آن‌ها میدان و فرصت بدهیم خودشان را ثابت کنند از طرفی تیم کشتی آزاد نیاز به پوست اندازی دارد و باید جوانان را به این تیم تزریق کنیم تا برای المپیک آینده نیروی تازه نفس در اختیار داشته باشیم.

رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در سال 2017 میلادی، روزهای 28 و 29 بهمن ماه با حضور 8 کشور برتر کشتی آزاد جهان در سالن امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار می‌شود که تیم کشورمان در گروه دوم با تیم‌های ترکیه، مغولستان و هند هم گروه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار